Troche ot, ale o urodzie mojej nogi.

1. Data: 2004-06-30 15:38:13

Temat: Troche ot, ale o urodzie mojej nogi.
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot mnie udrapał w nogę (na kości piszczelowej).
Jak zwykle mało się przejęłam, ale teraz patrzę, a to trochę spuchło i
zrobiły się w miejscach gdzie zadrapanie najgłębsze intensywnie fioletowe
plamy, tak z półtora cm średnicy.

Czym mogę to posmarować, żeby się wygoiło szybciej - nie założę przecież
sukienki póki taki kwiatek na nodze, a ma być ciepło.

Sowa

1. Data: 2004-06-30 15:51:29

Temat: Re: Troche ot, ale o urodzie mojej nogi.
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czym mogę to posmarować, żeby się wygoiło szybciej - nie założę przecież
> sukienki póki taki kwiatek na nodze, a ma być ciepło.

zdezynfekowalas te podrapania? jak nie to najlepiej najpierw zdezynfekowac a
potem uzyc jakiejs masci na przyspieszenie gojenia ran, np. z arnika, albo
masc alantan

pozdr

1. Data: 2004-06-30 17:38:38

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-30 17:38:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

> Czym mogę to posmarować, żeby się wygoiło szybciej - nie założę przecież
> sukienki póki taki kwiatek na nodze, a ma być ciepło.

Na szybsze gojenie z jednoczesnym zabezpieczeniem przezd bakteriami i
takimi tam swinstwami - Bepanten plus. Przecwiczone - i ciągle używane przy
zadrapaniach kocich.
Na siniaki Arcalen.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-06-30 20:41:33

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> zdezynfekowalas te podrapania?

Rany, ale pytanie, pewnie że nie zdezynfekowałam.
jakbym miała dezynfekować każde zadrapanie to spędzałabym dzień siedząc
zawinięta w nasączone spirytusem prześcieradło.
Swoją drogą dość ciekawa koncepcja. ;-P

jak nie to najlepiej najpierw zdezynfekowac a
> potem uzyc jakiejs masci na przyspieszenie gojenia ran, np. z arnika, albo
> masc alantan

Dzięki, posmarowałam Alantanem ( swoją drogą zawsze myślałam, że Alantan
to maść na obtarty od kataru nos. :->), a potem jeszcze Sudocremem i w sumie
już to lepiej wygląda, choć pewnie jeszcze ze 2-3 dni raczej pochodzę w
spodniach.

Sowa - co jeszcze nie umrze na nogę, a już się bała. ;-)

1. Data: 2004-06-30 20:43:24

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Na szybsze gojenie z jednoczesnym zabezpieczeniem przezd bakteriami i
> takimi tam swinstwami - Bepanten plus. Przecwiczone - i ciągle używane
przy
> zadrapaniach kocich.

dzieki, niestety nie mam żadnej z tych maści, za to smarnęłam potem
Sudocremem - ma chyba podobne dsziałanie jak Bepanten.

Sowa

1. Data: 2004-06-30 20:48:54

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rany, ale pytanie, pewnie że nie zdezynfekowałam.
> jakbym miała dezynfekować każde zadrapanie to spędzałabym dzień siedząc
> zawinięta w nasączone spirytusem prześcieradło.
> Swoją drogą dość ciekawa koncepcja. ;-P

Dezynfekowac _kazde_ zadrapanie przy kocie w domu to taki sobie pomysl ;-)
ale radzilabym profilaktyczne chlupniecie chociaz woda utleniona przy takich
glebszych. Nie zaszkodzi, a moze pomoze :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-30 20:52:31

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rany, ale pytanie, pewnie że nie zdezynfekowałam.

hmm, a wiesz, że istenie cos takiego, jak choroba kociego pazura- rodzaj
zakażenia.
ja bym dezynfekowała zawsze.

co do gojenia. możesz wypróbować np. Vita-Merfen lub Scaldex.

1. Data: 2004-06-30 20:56:58

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
takich
> glebszych. Nie zaszkodzi, a moze pomoze :-)

Sęk w tym, że ono nie wyglądało na głębsze, nawet nie wiem kiedy on mi to
zrobił - odkryłam je wczoraj wieczorem (no dobra, nie wieczorem a nad
ranem - mąż miał imieniny) jak się rozbierałam . Wyglądało normalnie i miało
już swoje parę godzin, a dzisiaj w południe patrzę, a tam fioletowe.

Zresztą już się polepszyło trochę.

Sowa

1. Data: 2004-06-30 21:03:11

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> hmm, a wiesz, że istenie cos takiego, jak choroba kociego pazura- rodzaj
> zakażenia.
> ja bym dezynfekowała zawsze.

To jest nie wykonalne po prostu.
Często nawet nie wiesz, że kot Cię udrapał.

Sowa

1. Data: 2004-06-30 21:07:42

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cbump2$rv1$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Sowa z adresu <m...@b...pl> napisał(a):

> trochę spuchło i
> zrobiły się w miejscach gdzie zadrapanie najgłębsze intensywnie
> fioletowe plamy, tak z półtora cm średnicy.

Nie chcę Cię straszyć, sama mam kota od wielu lat, więc często zdarzały się
niegroźne zadrapania. Mój kot wogóle nie wychodzi z domu. Pewnego razu
udrapnął moją mamę i miała od tego zakażenie, więc radzę uważnie obserwować
tę rankę...
Justyna

howuser&userid=1489708

Lirene - serum antycellulitowe