Tropiciele sekt

31. Data: 2009-10-14 08:05:12

Temat: Re: Tropiciele sekt
Od: "x] =^..^= [x" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@...pl> napisał

> Tak , pamiętasz von Brauna i Radarta próbowali ci to wyjaśnić, a tren
> jest zrypany ideologicznie bo popiera pis, więc będzie się
> dostosowywał do masy w pisie i też znajdą się psycholodzy twierdzący
> że homo to zboczenie, ale to niewielkie ilości,
---

>bo norma
> psychologiczna to jest traktowanie homoseksualistów jak zdrowe osoby
> o innej orientacji seksualnej...

Czy to jest też norma humanistyczna ?
Tak mi się wydaje, a nawet mam silne przekonanie,
szkoda, że nie zauważają tego miłośnicy bliźniego z urzędu... :o/

> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

zdar
farookhar

32. Data: 2009-10-14 08:16:13

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x] =^..^= [x" <v...@i...pl>
> [...]

> Tak mi się wydaje, a nawet mam silne przekonanie,
> szkoda, że nie zauważają tego miłośnicy bliźniego z urzędu... :o/

Być może w ogólności masz rację, ale diabeł tkwi w szczegółach.
Urzędnik kieruje się literą prawa.
Prawo stanowią demokratycznie wybrane władze ustawodawcze.
Nie można urzędnika winić, że stosuje się do litery prawa.
Nie sądzisz? :-)
Chcąc zmienić prawo trzeba wpłynąć na mentalność społeczną,
a więc zmienić nastawienie do odmienności seksualnych, które
nikogo nie krzywdzą. To natura. :-)
pozdrawiam, :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

33. Data: 2009-10-14 08:17:52

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Chiron wrote:
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> Ci racj?:
> rozumiem
> chcia?bym
> konkret?
> :)

> Ikselka czy ty zawsze musisz by? tak obrzydliwie bezmy?lnie stadna, to
> twoje pokrzykiwanie jest irytuj?ce, wi?ce godno?ci prywatnej Ikselcia.
> O co Ci idzie? Przecie? Ci nie napisa?a, ?e chce Ci przypierdoli? i ?e
> jeste? psychicznie chory. Czy gdyby tak napisa?a- to by?o by to Twoim
> zdaniem bardziej czy mniej bezmy?lnie stadne?
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron
Nie Ikselka zawsze przy dyskusji zamiast zwracać się do rozmówcy ze
swoim zdaniem, wbiega i pokrzykuje na rzeczy które w jej prywatnej
wypowiedzi wyglądałyby inaczej, bądź na rzeczy których nie
rozumie ,jedynie próbuje swoją stadnością jednoczyć się, wylizywać
komuś pysk w tym co pisze, poniża się w taki sposób.
Bo kk to stadność systemu, gdzie zabija się ,,ja,, w ramach zbiorowych
odruchów. No Ikselcia zachowuje się jak pies Pawłowa, zapalili jej
lampkę, więc wbiega na oślep zaśliniona, a michy nie ma.
Twoja kolejna teza:
[...]

jestem w stanie podać Ci kilkaset postów IXI, w których zwraca się do
rozmówcy ze swoim zdaniem, nie wbiega i nie pokrzykuje na jakiekolwiek
rzeczy. Kolejna Twoja teza pada w gruzach. Jestem natomiast w stanie wskazać
co najmniej 3 posty, w których zwracałeś się do kogoś, kto się ze mną nie
zgadzał w tonie poparcia, bluzgając a nawet grożąc mi pobiciem - także w
sposób wulgarny. Dlatego zapytałem, czy to bardziej stadne zachowanie- nie
odpowiedziałeś

serdecznie pozdrawiam

Chiron

34. Data: 2009-10-14 09:17:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

[ciach]

> [...]
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Niektórzy robią to nieświadomie, bo pisząc z portali nie obsługujących
> automatycznie crosspostów - wysyłają swoje teksty z tej grupy, którą
> czytają, ale większość zdejmuje crossposty "świadomie" a pytanie
> dla Tropicieli:
> co ukształtowało tę "świadomość" (przymus) ? :-)
> {rozróżnienie uzasadnienia...}
> PS. Zauważ, że w zdejmowaniu crosspostów brylują na psp kobiety,
> ale czy to kk nimi steruje czy jakiś inny znacznie potężniejszy mechanizm
> niezależny od światopoglądu i wyznawanej wiary?

Mechanizm potężnego poczucia bycia niegodnym dywagacji na tematy
filozoficzne.

Qra

35. Data: 2009-10-14 09:44:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

| Robakks wrote:
| Napisz mi globciu, czy Ty czujesz się Tropicielem sekt? :-) /Robakks/

* * *

> Mechanizm potężnego poczucia bycia niegodnym dywagacji na tematy
> filozoficzne.
>
> Qra

Z czego wynika Twój lęk przed mądrością i samodzielnym myśleniem
logicznym?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

36. Data: 2009-10-14 10:19:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Qrczak" <q...@g...pl>

> * * *

> Z czego wynika Twój lęk przed mądrością i samodzielnym myśleniem

Nie wiem. Jeszcze mnie żaden tutejszy psycholog czy inny miłośnik nie
zdiagnozował.

Qra

37. Data: 2009-10-14 12:12:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
d.googlegroups.com...

> [...]
d.googlegroups.com...

> [...]
a.googlegroups.com...

> [...]
m.googlegroups.com...

> /Robakks/

> racj?:
> konkret?
> :)

> te?

> http://www.google.pl/#hl=pl&q=psycholog+%C5%82%C3%B3
d%C5%BA&lr=lang_pl&fp=6c6bcb6f564e5ae6

> [...]
> ?e homo to zboczenie, ale to niewielkie ilo?ci, bo norma
> psychologiczna to jest traktowanie homoseksualist?w jak zdrowe osoby o
> innej orientacji seksualnej, wi?c ataki na t? norm? nazywa si?
> homofobi?.
> ----------
> Ani vonBraun ani Redart nie s? psychologami. Twoja teza brzmia?a, ?e KA?DY
> PSYCHOLOG,... wniosek: sam przyznajesz, ?e Twoja teza jest fa?szywa. Sam
> wi?c wykaza?e? niedorzeczno?? swojej tezy. Mo?na zapyta? tak?e, czy w og?l
> jacy? psychologowie tak twierdz?- i oczywi?cie wskaza?, kt?rzy

Każdy normalny psycholog tak stwierdzi bo taka jest norma
psychologiczna, a Von Braun chyba jest neurologiem. To było dla mnie
dziwne wchodząc rok temu na grupy że jest tylu którzy o tym nie mają
pojęcia, a le przecież kk jest dla tych co o niczym nie mają pojęcia.

38. Data: 2009-10-14 12:36:13

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Chiron wrote:
> [...]
dziwne wchodząc rok temu na grupy że jest tylu którzy o tym nie mają
pojęcia, a le przecież kk jest dla tych co o niczym nie mają pojęcia.
To: "Każdy normalny psycholog tak stwierdzi " - chcesz bez słowa wyjśnienia
zamienić poprzednie stwierdzenie, które wspólnie obaliliśmy: "Każdy
psycholog tak stwierdzi ". To teraz proszę o określenie kryteriów tej
"normalnści". Przyznasz że to bardo mało konkretne określenie.
O ile też Cię dobrze zozumialem- normalny to ten, który się z Tobą zgadza-
czy tak?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

39. Data: 2009-10-14 12:41:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
> psychologiczna, a Von Braun chyba jest neurologiem. To by?o dla mnie
> dziwne wchodz?c rok temu na grupy ?e jest tylu kt?rzy o tym nie maj?
> poj?cia, a le przecie? kk jest dla tych co o niczym nie maj? poj?cia.
> To: "Ka?dy normalny psycholog tak stwierdzi " - chcesz bez s?owa wyj?nienia
> zamieni? poprzednie stwierdzenie, kt?re wsp?lnie obalili?my: "Ka?dy
> psycholog tak stwierdzi ". To teraz prosz? o okre?lenie kryteri?w tej
> "normaln?ci". Przyznasz ?e to bardo ma?o konkretne okre?lenie.
> O ile te? Ci? dobrze zozumialem- normalny to ten, kt?ry si? z Tob? zgadza-

Nie taki który mi pasuje, ale to jest światowa norma psychologiczna
dotycząca wszystkich na świecie psychogów, psychiatrów,a ci co
twierdzą inaczej są wykluczani z grona psychologów.

40. Data: 2009-10-14 14:21:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

----------------------

----------------------

----------------------

> Nie taki który mi pasuje, ale to jest światowa norma psychologiczna
> dotycząca wszystkich na świecie psychogów, psychiatrów,a ci co
> twierdzą inaczej są wykluczani z grona psychologów.
Taka jest norma =
,,

Psychologowie, psychiatrzy i inni specjaliści zajmujący się zdrowiem
psychicznym, zgadzają się co do faktu, że homoseksualność nie jest
chorobą, zaburzeniem psychicznym czy problemem emocjonalnym. Ponad 35
lat obiektywnych, dobrze zaprojektowanych badań naukowych wykazało, że
homoseksualność, sama w sobie, nie wiąże się z zaburzeniami
psychicznymi lub emocjonalnymi czy społecznymi

problemami. Homoseksualność niegdyś była uważana za chorobę, ponieważ
specjaliści zajmujący się zdrowiem psychicznym i społeczeństwo
dysponowali nierzetelnymi, opartymi na uprzedzeniach, informacjami.

[NTG] Teraz mogę się chwalić mówiąc "Ja mam go w KF"
DECHOVKI WIADOMO DLA KOGO...
PRZECIWWAGA DO PEDOFILA W SZWAJCARII...
Dla odprężenia
SYLI