Re: Tropiciele sekt

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tropiciele sekt
Date: Wed, 14 Oct 2009 05:12:44 -0700 (PDT)

a.googlegroups.com...

> [...]
m.googlegroups.com...

> /Robakks/

> racj?:
> konkret?
> :)

> te?

> http://www.google.pl/#hl=pl&q=psycholog+%C5%82%C3%B3
d%C5%BA&lr=lang_pl&fp=6c6bcb6f564e5ae6

> [...]
> ?e homo to zboczenie, ale to niewielkie ilo?ci, bo norma
> psychologiczna to jest traktowanie homoseksualist?w jak zdrowe osoby o
> innej orientacji seksualnej, wi?c ataki na t? norm? nazywa si?
> homofobi?.
> Ani vonBraun ani Redart nie s? psychologami. Twoja teza brzmia?a, ?e KA?DY
> PSYCHOLOG,... wniosek: sam przyznajesz, ?e Twoja teza jest fa?szywa. Sam
> wi?c wykaza?e? niedorzeczno?? swojej tezy. Mo?na zapyta? tak?e, czy w og?l
> jacy? psychologowie tak twierdz?- i oczywi?cie wskaza?, kt?rzy

Każdy normalny psycholog tak stwierdzi bo taka jest norma
psychologiczna, a Von Braun chyba jest neurologiem. To było dla mnie
dziwne wchodząc rok temu na grupy że jest tylu którzy o tym nie mają
pojęcia, a le przecież kk jest dla tych co o niczym nie mają pojęcia.