Troszeczke życzliwosci......

1. Data: 2001-12-21 18:44:29

Temat: Troszeczke życzliwosci......
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Troszeczke zyczliwosci w stosunku do innych kochani.
Szanujmy sie nawzajem, a nie obrzucajmy blotem, ktore tak czesto widzimy za
oknem, w telewizji, w zyciu.
To grupa specyficzna, dlatego tez niektore zarty moga byc bardzo nie
bezpieczne, ze nie wspomne o niektorych tzw. radach.
Nigdy nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie, i nigdy nie wiesz dlaczego
taki wlasnie post pisze. Nigdy nie wiesz jaka moze byc jego reakcja, gdy go
zignorujesz, lub zlekcewazysz.

2. Data: 2001-12-21 21:03:02

Temat: Re: Troszeczke życzliwosci......
Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z tym calkowicie. Nie zartujmy sobie z czegos, co moze byc dla
kogos dramatem...
Badzmy dla siebie mili nie tylko w Swieta...
Pozdrawiam,
Livia

3. Data: 2001-12-21 21:22:00

Od: "ja" <ja@tu_i_tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

byc moze moj post zostanie uznany za spam przez niektorych, bo jest
calkowicie nic nie wnoszacy w dzidzine medycyny ale musze to powiedziec:
calkowicie sie zgadzam z toba lume. ale mimo wszystko musze powiedziec ze to
jedna z najbardziej kulturalnych grup jakie spotkalem. kiedys probujac
dowiedziec sie jakiejs prostej, acz nietypowiej rzeczy ktora trudno bylo mi
gdziekolwiek znalezc trafilem na grupe soc kulture polish i natrafilem na
takie zbiorowisko chamstwa i wulgarnosci ze czym predzej zabralem sie
stamtad.
ta grupa bardzo mi sie podoba - wiecej czytam niz pisze, ale moze dlatego
ze nie potzrebuje - problemy z jakimi moglbym sie zwracac do was sa
poruszane i dowiaduje sie wielu przydatnych rzeczy. nie mowie juz tylko o
sprawach zdrowia, ale tez np perspektyw przyszlej pracy itp. chcialem w tym
miejscu podziekowac wszystkim obecnym na tej grupie, ze
tworza ten fantastyczny klimat. jestescie fantastyczni!

4. Data: 2001-12-22 17:48:18

Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lume" <i...@l...prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dlaczego
> taki wlasnie post pisze. Nigdy nie wiesz jaka moze byc jego reakcja,

Dopominam się o jeden wyjątek: Expert!
Głupotę chwilową można upomnieć i mieć nadzieję na poprawę. Głupotę
świadomą, permanentną, upierdliwie konsekwentną należy tępić!

NMSP

--
Lejak
j...@p...onet.p

5. Data: 2001-12-23 13:39:56

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla ciebie coś moze byc glupotą, a dla kogoś może być śmiertelnie wazne.
I nikt nie ma prawa osadzac co i dla kogo jest wazne lub mniej wazne

6. Data: 2001-12-23 17:16:49

Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla ciebie coś moze byc glupotą, a dla kogoś może być śmiertelnie
wazne.
> I nikt nie ma prawa osadzac co i dla kogo jest wazne lub mniej wazne

Głupotę

Przykro mi lume, ale widocznie jeszcze nie znasz Experta. Nie tylko
Tobie, ale i innym radzę: ostrożnie z jego radami. Jego rady np.
biznesowe mogą pozbawić tylko pieniędzy i nerwów. Tutaj może zniszczyć
czyjeś zdrowie.
Jeśli chcesz - daj znać, mam w zanadrzu ciekawe opracoanie na jego
temat, mogę Ci podesłać.

--
Lejak
j...@p...onet.p

7. Data: 2001-12-24 08:18:36

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lume" <i...@l...prv.pl> wrote in news:a04mq7$tf4$1@aquarius.webcorp.pl:
> Dla ciebie coś moze byc glupotą, a dla kogoś może być śmiertelnie wazne.
> I nikt nie ma prawa osadzac co i dla kogo jest wazne lub mniej wazne

Nie dla postmodernizmu w nauce, także w medycynie!
- głupota jest głupotą
- nie każdy są jest równie uprawniony
- nie wszycy mają rację
- mam prawo mówić, że ktoś plecie bzdury

Natomiast co do zasadniczej sprawy zgadzam się
Pozdrawiam wszystkich świątecznie

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

Ubezpieczenie
Co zrobic.......?
zastrzyki podskorne
Torbiel czekoladowa na przydatkach - co to takiego?
przedstawiciele medyczni