Trudny wybór?

1. Data: 2003-01-13 08:11:46

Temat: Trudny wybór?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem właśnie na etapie wybierania pralki - dobrej pralki, ale niekoniecznie
drogiej. Miał być jakiś polski produkt, niestety wymiary mnie ograniczają. Ma
być głęboka max. 46 cm (najlepiej 44 cm). Amica podaje, że niby mają 42 cm, ale
nie liczą tego, co wystaje, czyli tej "deski rozdzielczej" z przyciskami.
I tak: zastanawiam się nad Electroluxem - EW 1045S; Candy Tempo Logic -
CSBL85; Candy Tempo Logic - CSBL1000; Siemens WTF 3802. Która z tych jest
najsolidniejsza? Jeśli macie jakieś doświadczenia z którąś z nich, bardzo
proszę o uwagi. Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2003-01-13 13:05:17

Temat: Re: Trudny wybór?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najsolidniejsza? Jeśli macie jakieś doświadczenia z którąś z nich, bardzo

Zdaję sobie sprawę, że wychodzą Wam już bokiem tego typu pytania (pojawiają
się często-gęsto), ale proszę - z tych konkretnych modeli, którą polecilibyście
mi najbardziej?

Milena

1. Data: 2003-01-13 13:33:37

Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(pojawiają
> się często-gęsto), ale proszę - z tych konkretnych modeli, którą

Też się ostatnio rozglądam za podobną pralką i wychodzi mi Bosch/Siemens.
Może to po części efekt mojego niezwykle pozytywnego nastawienia do tej
firmy, ale wydają mi się najlepsze. Mam zmywarkę Siemensa od siedmiu lat i
nawet się nigdy nie zająknęła, że coś nie tak z nią.
Bosch i Siemens mają kilka wąskich modeli różniących się bajerami (np. max.
szybkością wirowania, możliwością płynnej regulacji wirowania itp.). Pralki
z wszystkimi tymi cudami mają dość wysokie ceny, mnie na większości z nich
nie zależy, więc szukam wśród tych tańszych.

Candy - nie mam osobistych doświadczeń, znajomi mieli bardzo awaryjny model
(też wąski), ale może to ten jeden na milion.

Electrolux - słyszałam pozytywne opinie, ale nie mam własnych doświadczeń,
więc przy cenie podobnej do Siemensa ja wybieram tego drugiego.

Nie wiem, czy to Ci w czymś pomoże.

Natalia

1. Data: 2003-01-13 13:38:24

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Electrolux - słyszałam pozytywne opinie, ale nie mam własnych doświadczeń,
> więc przy cenie podobnej do Siemensa ja wybieram tego drugiego.

Dzięki Ci serdecznie, Natalio, za te uwagi. Też skłaniam się ku Siemensowi,
chociaż pieroństwo nie najtańsze. Może jeszcze ktoś podzieli się uwagami -
wyciągnę średnią i pozbędę się tej kasy, która już dość długo czeka na
spożytkowanie.Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2003-01-13 13:50:40

Od: "Efo" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od 6 miesiecy mamy z zona boscha 2045
jest to to samo co siemens ale tanszy o pare stow
wybrana bo:
- jest to bosch ;-)), tak powaznie to mam kilka urzadaen ich produkcji i sa
jak najbardziej ok
- duzy otwor do wkladania prania - wiekszy niz w innych
- drzwiczki otwierane na 180*
- aqua-stop
reszte ma podobne jak pozostale firmy

nie zawiodla nas jeszcze, jest w miare cicha, prosta w obsludze i nie lata
po lazience jak to maja niektore - chyba Amicie

polecam
Efo

1. Data: 2003-01-14 07:34:56

Od: Edward Kniażycki <e.t.k@DO_NOT_SPAM.gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> się często-gęsto), ale proszę - z tych konkretnych modeli, którą polecilibyście

Od ponad 5 lat mamy Candy Activa 80. Pracuje absolutnie bezawaryjnie.
Kupiliśmy radząc się wtedy min. serwisanta sprzętu AGD - wypowiadał
się pozytywnie o starych egz. Candy, kupowanych jeszcze w czasach
istnienia Pewexów. Nowy model (za moją radą) kupili rok temu moi
rodzice, jak dotąd nie mają zastrzeżeń.

Pozdrawiam
Ed.

1. Data: 2003-01-15 22:27:30

Od: "yar65" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Efo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

a ja używam od 2 lat electroluxa EW 932S i :

1) czasami, ale bardzo rzadko, nie zabiera proszku z podajnika :(
2) pomimo wypoziomowania ma tendecje do "spacerowania" po łazience :(
3) mimo w/w jestem zadowolony :)

lodówka sie nie rozmraża (chłodzi jak szalona)
roznicowka
przelozenie parkietu??
moze ktos wie?
gdzie buty ?