moze ktos wie?

1. Data: 2003-01-12 18:32:21

Temat: moze ktos wie?
Od: grysia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
Znalazlam oferte zakupu mieszkania z rynku wtornego,z tym ze obecny
wlasciciel ma akt noatrialny,ale hipoteka ma byc pod koniec stycznia,do
tego wzial na zakup mieszkania kredyt, ktorego jeszcze nie
spalacil(jezeli zdecydowalabym sie na zakup mieszkania od razu by go
splacil).
Moze ktos wie jak dluga jest jeszcze droga przez biurokracje,aby
mieszkanie stalo sie moja wlasnoscia i jak dlugo to moze potrwac.Czy
warto pakowac sie w zakup mieszkania z takimi obciazeeniami?
Pozdrawiam
grysia

1. Data: 2003-01-12 18:47:56

Temat: Re: moze ktos wie?
Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grysia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> hej!
> Znalazlam oferte zakupu mieszkania z rynku wtornego,z tym ze obecny
> wlasciciel ma akt noatrialny,ale hipoteka

Rozumiem, ze ksiega wieczysta juz jest zalozona.

> [...]
> Moze ktos wie jak dluga jest jeszcze droga przez biurokracje,aby
> mieszkanie stalo sie moja wlasnoscia i jak dlugo to moze potrwac.

To zalezy od wielu czynnikow. Przede wszystkim od tego jak bardzo Ci na tym
mieszkaniu zalezy, ile chcesz na poczatek gosciowi wplacic kasy, sposobu
splaty kredytu przez obecnego wlasciciela, zaufania do sprzedawcy itd.

> Czy warto pakowac sie w zakup mieszkania z takimi obciazeeniami?

Jak dobrze skonstrujecie umowy ze sprzedawca i jego bankiem, to jakie
widzisz zagrozenie?

Karol

gdzie buty ?
Meble !!!