Truskawki...

1. Data: 2004-05-24 10:24:18

Temat: Truskawki...
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

... widziałam już dzisiaj, na ulicznych niby - straganach. Z okna autobusu.
Więc nie wiem ile ta przyjemność koszuje.
Zastanawiam się, czy warto już kupować, czy poczekać jeszcze chwilę - czy
nie będą za bardzo wodniste.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
* freddie mercury*

1. Data: 2004-05-24 10:47:15

Temat: Re: Truskawki...
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn napisał(a):
> [...]
> autobusu. Więc nie wiem ile ta przyjemność koszuje.
> Zastanawiam się, czy warto już kupować, czy poczekać jeszcze chwilę -
===
We Wrocławiu 20zł za kobiałkę. Dobre.

waldek
===

1. Data: 2004-05-24 10:50:12

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolo 16 zł/kg, ale jak smakuja to nie wiem
Beata

1. Data: 2004-05-24 10:53:41

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Lublinie tydzień temu 28 zł!!!

szkoda przepłacać

--
Pozdrawiam Magda
GG 3424322

1. Data: 2004-05-24 11:00:36

Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

na wwskiej Pradze wczoraj byly po 17,50 zl/kg (w piatek jak wyjezdzalam na
weekend, to kosztowaly jeszcze 22,50 zl/kg)

nie wiem jak smakuja. poczekam az stanieja.

pzdr.

wielbicielka truskawek :-)

K.

1. Data: 2004-05-24 11:28:08

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:c8si98$o35$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Więc nie wiem ile ta przyjemność koszuje.
> Zastanawiam się, czy warto już kupować, czy poczekać jeszcze chwilę - czy

W-Wa Mokotów 17zł/kg
IMHO przy takiej pogodzie (mokro i mało słońca) smak nie będzie powalający.
Ja jeszcze czekam - cena zaporowa.

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2004-05-24 14:26:16

Od: "Ania" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc nie wiem ile ta przyjemność koszuje.

Łódź:.11-12 zł/kg.

1. Data: 2004-05-24 19:37:17

Od: "RaV" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> [...]
> Więc nie wiem ile ta przyjemność koszuje.
> Zastanawiam się, czy warto już kupować, czy poczekać jeszcze chwilę - czy

W Wa-wie na Wolumenie 13-15.
Skusiłem się. Tak jak myślałem wodniste i mało słodkie. Trzeba poczekać na
lepszą pogodę.

1. Data: 2004-05-25 09:02:10

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> w
news:c8si98$o35$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
> ... widziałam już dzisiaj, na ulicznych niby - straganach. Z okna
> autobusu. Więc nie wiem ile ta przyjemność koszuje.

Alicja wczoraj kupowała. Nie wiem, po ile. Na biszkopcie pod galaretką
- p.o. tortu urodzinowego mamy ;) - są dobre, ale fakt, że to jeszcze
nie te najlepsze.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2004-05-26 08:24:51

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> KingAM
>
> 'just one year of love is better than a lifetime alone'

Zdecydowanie z zakupem należy jeszcze poczekać. Wczoraj kupiłam na spróbowanie
30 dag, aromatyczne bardzo ..ale jakies takie twarde, wideleć z rozgnieceniem
nie dał sobie rady!

Murzynek - czarna masa... :((
łosoś i co z nim dalej
Placki z młodych ziemniaków