Trwa czyszczenie Bundeswehry z miłośników III Rzeszy.

1. Data: 2019-02-02 01:45:36

Temat: Trwa czyszczenie Bundeswehry z miłośników III Rzeszy.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

levaki się poszczają z radosci!

https://strajk.eu/trwa-czyszczenie-bundeswehry-z-mil
osnikow-iii-rzeszy/

"Gdy okazało się, że w koszarach w Illkirch w izbie tradycji wisiały
zdjęcia z gloryfikujące Wehrmacht, niemiecka minister obrony Ursula von
der Leyen nakazała sprawdzenie koszar Bundeswehry aby sprawdzić, czy nie
ma tam pamiątek po III Rzeszy. Ministerstwo obrony Republiki Federalnej
zakazało też wydania śpiewnika Bundeswehry, bo były w nim piosenki
śpiewane przez jednostki Wehrmachtu."

i inne takie.

2. Data: 2019-02-02 10:53:27

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 01:45, Ilona pisze:

> [...]
> Federalnej zakazało też wydania śpiewnika Bundeswehry, bo były w nim
> piosenki śpiewane przez jednostki Wehrmachtu."

A z punktu widzenia wojskowego to piękna karta w historii. Prawie cała
Europa na kolanach. Niby dla niej poskramianie pastuchów w Afganistanie
w imię imperialnych interesów USA to lepsza rzecz niż zajęcie Polski w
39 roku?

3. Data: 2019-02-02 12:31:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 10:53, Trybun pisze:

> A z punktu widzenia wojskowego to piękna karta w historii. Prawie cała
> Europa na kolanach.

Tylko z punktu widzenia idiotów.
Z punktu widzenia wojskowego, to nie była piękna karta w historii,
możesz to sprawdzić samodzielnie w podręczniku historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-02-02 14:05:02

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 12:31, Kviat pisze:

> [...]
> Z punktu widzenia wojskowego, to nie była piękna karta w historii,
> możesz to sprawdzić samodzielnie w podręczniku historii.

Zdecydowanie nie zagłosuję na ciebie gdy przyjdzie wybierać naczelnego
stratega Polski, skoro dla ciebie Wermacht to armia która Wojsku
Polskiemu może tylko buty czyścić.

5. Data: 2019-02-02 16:17:46

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=7heXZPl2hik

--
saluto
Silvio Balconetti

6. Data: 2019-02-02 16:28:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 14:05, Trybun pisze:

> Zdecydowanie nie zagłosuję na ciebie gdy przyjdzie wybierać naczelnego
> stratega Polski,

Nie będziesz miał okazji.

> skoro dla ciebie Wermacht to armia która Wojsku
> Polskiemu może tylko buty czyścić.

Gdzie ja coś takiego napisałem?
Masz halucynacje i znowu ci się coś uroiło w głowie? Wydaje ci się, że
ja coś takiego napisałem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-02-03 11:52:56

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 16:28, Kviat pisze:

> Nie będziesz miał okazji.

> Gdzie ja coś takiego napisałem?
> Masz halucynacje i znowu ci się coś uroiło w głowie? Wydaje ci się, że
> [...]

Właściwie to nic nie napisałeś na temat.   Tylko jakieś mgliste aluzje
że Wermacht to było g*no a nie armia. W żadnym wypadku nie brać
przykładu i ogłosić najgorszymi silami zbrojnymi w historii wojskowości.

8. Data: 2019-02-03 13:46:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Napisałem:

"Tylko z punktu widzenia idiotów.
Z punktu widzenia wojskowego, to nie była piękna karta w historii,
możesz to sprawdzić samodzielnie w podręczniku historii."

Czego nie zrozumiałeś?

>  Tylko jakieś mgliste aluzje
> że Wermacht to było g*no a nie armia.

Mgliste, to ty masz urojenia.
Gdzie ja coś takiego napisałem?

> W żadnym wypadku nie brać
> przykładu

Tego też nie napisałem.
Ale skoro już o tym wspomniałeś...
Mordowanie i zabijanie ludzi, to dobry wzorzec? Serio?

> i ogłosić najgorszymi silami zbrojnymi w historii wojskowości.

Masz urojenia.

9. Data: 2019-02-03 21:13:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-03 13:46, Kviat wrote:

> Napisałem:
>
> "Tylko z punktu widzenia idiotów.
> Z punktu widzenia wojskowego, to nie była piękna karta w historii,
> możesz to sprawdzić samodzielnie w podręczniku historii."

No jak to nie?
A ratowanie międzynarodowwej ludności cywilnej przed krwiożerczymi
Polakami z AK?
//AK nie mylić z Afrika Korps.

// No i tem mały murzynek, którey chciał wstąpić.
https://www.wykop.pl/link/4713477/chcial-wstapic-do-
wehrmachtu-ale-go-nie-przyjeli-byl-afrykanskim-ksiec
iem/

10. Data: 2019-02-04 12:01:51

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-03 o 13:46, Kviat pisze:

> [...]
>
> Tego też nie napisałem.
> Ale skoro już o tym wspomniałeś...
> Mordowanie i zabijanie ludzi, to dobry wzorzec? Serio?

Przestań bezładnie bełkotać, i wreszcie określ czym był wermacht z
punktu widzenia strategii wojskowej.

Deformation and Fracture Mechanics of Engineering Materials 5th Ed solution Hertzberg, Vinci
Taki tam patriota, nie imigrant
Advanced Mechanics of Materials 6th Edition solution Boresi, Schmidt
Blog o uzależnieniach
Ojciec zna zycie!