Trwa czyszczenie Bundeswehry z miłośników III Rzeszy.

11. Data: 2019-02-04 12:42:46

Temat: Re: Trwa czyszczenie Bundeswehry z miłośników III Rzeszy.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-04 o 12:01, Trybun pisze:

> Przestań bezładnie bełkotać,

Proste komunikaty do ciebie nie docierają?

> i wreszcie określ czym był wermacht z
> punktu widzenia strategii wojskowej.

Nie był piękną kartą w historii.

Za resztę twoich urojeń o tym czego nie napisałem, a wydało ci się, że
napisałem, nie odpowiadam.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2019-02-04 15:12:46

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.02.19 um 12:42 schrieb Kviat:

> [...]
>
> Nie był piękną kartą w historii.
>
> Za resztę twoich urojeń o tym czego nie napisałem, a wydało ci się, że

To ze gdzies w koszarach Bundeswehry znaleziono jakies stare
dewocjonalia jest tak wazne, ze ludzie w Polsce siedza przed
telewizorami, komputerami, czytaja gazety, zeby sledzic rozwoj wydarzen?

A prosciej - dla mniej skomplikowanych umyslow - czy nie ma przecietny
Polak innych problemow? Media zachodnie, jak wiadomo, klamia, wiec
trudno im wierzyc, ale polskie troche donosza o innych sprawach niz
sprzymierzencze sily zbrojne. Podobno mieso ze zdechlych i chorych krow
trafia na polskie i obce stoly? Jakies afery w ostatnich tygodniach
wyszly na swiatlo dzienne: NBP, KNF, tasmy prezesa dotyczace
okolicznosci planow i zaniechania budowy Duck Towers. Cos tez drozeje -
prad, benzyna (u nas staniala, 1.239) itd. Nikogo z pacjentow to nie
interesuje? A moze spolka Developer pisac nie pozwala? ;-)

Btw. Jeszcze o nazistowskich dewocjonaliach. Tutejsze prawo zakazuje
handel nimi, w innych krajach chyba jest luzniej? We wloskich sklepach
(np. przy autostradach) mozna kupic wina z serii "History", gdzie
butelki ozdobione sa podobniznami Mao, Stalina, Mussoliniego, Hitlera,
Che. A na wielkim targu staroci w Palermo (Sycylia) obecni byli
sprzedawcy, ktorzy oferowali wszelkie mozliwe (oprocz broni) pamiatki z
III Rzeszy. To byli Polacy! ;-)

--
saluto
Silvio Balconetti

13. Data: 2019-02-04 22:29:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-04 12:42, Kviat wrote:

> Proste komunikaty do ciebie nie docierają?

> Nie był piękną kartą w historii.
>
> Za resztę twoich urojeń o tym czego nie napisałem, a wydało ci się, że
> napisałem, nie odpowiadam.

To może chociaż pare słów o Armii Czerwonej?

14. Data: 2019-02-04 22:33:04

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-04 15:12, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> Che. A na wielkim targu staroci w Palermo (Sycylia) obecni byli
> sprzedawcy, ktorzy oferowali wszelkie mozliwe (oprocz broni) pamiatki z

Ważniejsze jest to, co ludzie robią niezależnie od stanowionego prawa.

// zwłaszcza, że nieuchronnie nadciąga nowa jakość!

https://twitter.com/PanasiukPiotr/status/10896728395
38663425

15. Data: 2019-02-04 22:54:35

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 22:33:42 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> // zwłaszcza, że nieuchronnie nadciąga nowa jakość!
>
> https://twitter.com/PanasiukPiotr/status/10896728395
38663425

Ernst Röhm würde sich einer solchen Armee nicht schämen!

Deformation and Fracture Mechanics of Engineering Materials 5th Ed solution Hertzberg, Vinci
Taki tam patriota, nie imigrant
Advanced Mechanics of Materials 6th Edition solution Boresi, Schmidt
Blog o uzależnieniach
Ojciec zna zycie!