Trwoga

21. Data: 2014-01-20 00:02:06

Temat: Re: Trwoga
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:lbhhp5$3bb$2@node1.news.atman.pl...

> Na tegoroczną Perunicę czyli gdzieś 1/2 lutego miałem zrobić spotkanie
> autorskie w jednej z wrocławskich galerii, ale sądząc po informacjach, że
> znajomy, który ją prowadzi i któremu kiedyś pomagałem ją zakładać, ma inne
> plany związane z kwestią reformy finansów i zarządzania swojego
> interesu ---
> czytaj: komuś ją akurat podnajmuje --- raczej wątpię, żeby mój zamiar
> przyszedł do skutku właśnie w tym terminie. Będę musiał je przełożyć na
> kiedy indziej.

A nie możesz wynająć innej sali? Przecież tego u was chyba nie brakuje?
Jakiś dom kultury- najlepiej dzielnicowy (niskie ceny). Jak dobrze pogadasz
(poezja, impreza non profit, etc)- masz szansę na darmochę.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

22. Data: 2014-01-20 00:56:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> A nie możesz wynająć innej sali? Przecież tego u was chyba nie brakuje?
> Jakiś dom kultury- najlepiej dzielnicowy (niskie ceny). Jak dobrze
> pogadasz (poezja, impreza non profit, etc)- masz szansę na darmochę.

Nie bardzo wiem, kto prowadzi. Poza tym szczerze mówiąc, jeśli za darmo w
domu kultury, to na pewno prohibicja nie licująca z gotycko-słowiańskim
charakterem imprezy. Marne zatem szanse na porządny skandal artystyczny a co
za tym idzie, na reklamę, nie mówiąc, że nawet bez skandalu, to ja przed
wystąpieniem publicznym muszę sobie golnąć lampkę wina, żeby mówić płynnie i
się nie zacinać.

--
????
???

23. Data: 2014-01-20 06:32:09

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Każdy ją czuje tylko nie wszyscy zdają sobie sprawę, trwoga przed nicością powoduje
że ludzkość lub pojedyńczy człowiek non stop kształtują swój byt, zmieniają,
porządkują dane, wznoszą co chwila pomysły, by zaistniał BYT. Człowiek nigdy nie
doświadcza nicości, bo natychmiast jak tylko ona ma się pojawić człowiek kształtuje
byt. Czyli masz płomień który jak zgaśnie zapanuje ciemność, nicość, ludzie non stop
dmuchają na ten płomień by się palił i palił i palił, czyli stawarzają byt.

24. Data: 2014-01-20 06:53:33

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Tą krytykę co wkleiłeś pisał oszołom i kretyn, bo psychologia to odnoga filozofii, na
filozofii uczysz się też psychologii i nie tylko, bo różne nauki uchwycone w
specyficzną metodologię, o wiele szerszą niż nauki jak socjologia, fizyka itd. Bo to
królowa nauk. Ta trwoga wyrosła z psychoanalizy egzystencjalnej, obecnie świetnie
używana w psychiatii. Tak więc widzimy kretyna co krytkuje bez wiedzy obiekt. To są
systemy metafizyczne czyli wszystko jest sprzeczne, byt i nicość, chaos i porządek,
ciepło zimno. Jeśli wiemy że jest byt to szukamy jego sprzeczności, bo musi być ,
gdyż wszystko jest sprzeczne. Tak dochodzimy do tego że...coś pod bytem jest, czyli
jeśli człowiek kształtuje rzeczywistość to coś go musi pchać do tego kształtowania,
jakieś uczucie . Fraude by powiedział lęk przed śmiercią ale czym jest śmierć, też
jej nie doświadczamy ale ona napędza nam życie , nie wegetujemy, bez tego
śmiertelnego zagrożenia świat byłby obojętny. Dlatego BYT I NICOŚĆ tylko szerzej
ujęta niż w psychologii.

25. Data: 2014-01-20 15:51:44

Od: e <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:06, Dirko pisze:

> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> ... mnie przeraża bezsilność.

mnie też, a z większych trwóg to proces_umierania, nie sama śmierć

ograniczają nas nasze przywiązania, buddyści mają rację

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".
Erotyzm magicznych kobiet
Marksizm kulturowy
OT-filmy dla Qrki