Re: Trzask zamykanych okiennic.

Data: 2012-04-17 06:45:51
Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: zażółcony <r...@c...pl>

W dniu 2012-04-16 22:18, Chiron pisze:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Redart- no jakoś tak "nie trafiamy" na siebie. Chyba przyznasz, że
> raczej dyskusja nam nie wychodzi. Jeśli nie masz jakiejś propozycji, jak
> to zmienić- takiej, którą mógłbym zaakceptować- to raczej może nie
> piszmy do siebie. Bo wiesz- wyjdzie to, co zwykle.

A więcej jest takich osób, gdzie tak jakoś 'nie trafiacie', Chiron ?

Tak tu podkreśliłeś zwrot osobisty 'Redart' (wyjątkowo często to robisz,
zaczynasz zdania od imienia dyskutanta), ale byłaby jakaś różnica,
gdybyś wstawił tam 'Stalker', 'olo' ?
Np. w kwestiach związanych z ewolucjonizm/kreacjonizm trafiasz
dokładnie na ten sam 'darwinowski beton'. Z dziewczynami jest trochę
inaczej, ale myślę, że równie 'betoniasta' jak nas trzech.
Wracając jednak do facetów, jakbyś się przyjrzał, to byś zauważył,
że schematyzm dyskusji ze mną, olem czy stalkerem wykracza daleko
poza wąski temat ewolucjonizmu, ale np. także pokryje się z
tematyką światowych spisków, tajnych organizacji, czy po prostu
zwykłego zarządzania złożonymi organizacjami.

Nie czujesz się jakoś pokracznie, mówiąc 'Redart, raczej może
nie piszmy do siebie' jednocześnie z zapałem rzucając się
w objęcia ola ?