Re: Trzaskowski - POspolity

Data: 2020-07-11 14:05:11
Temat: Re: Trzaskowski - POspolity
Od: m...@g...com

> Taaa...zlozonosc swiata... ;P
> Pojednać się pomogła bieda tych kobiet. Ciekawa jestem NB, jaki będzie
> ich dalszy los.

> Życia nie znasz. Kochać mężczyznę, który zgwałcić twoją córkę?
> ---
> Milosci nie znasz...? ;)
> A moze mu nie dawala PO pijaku to dorywal siem do corki?
> Moze czula siem wsPOlwinna? A on siem rozpil bo mu nie dawala
> bo za malo kasy przynosil a ona ambicje na inne zycie miala?
>
> _Być_może_ uda się wybaczyć po latach, ale mieszkać z kimś takim dalej
> pod jednym dachem to skrajne poniżenie.
> [...]

To co napisałeś powyżej jest tak obrzydliwe, że aż nie potrafię skomentować.
---
To o "naturalnych dzieciach" jedynie z KObiety i menzczyzny? ;P
Czy o syndromie? WszystKO jest be?! ;)
Trafilo ci siem trochej szczerej dywagacji i juz pas? ;)
Jakas taka wydelikacona jestes Ewciu, tu gorsze zeczy piszom
do KObiet na grupie a ty dopiero teraz? ;) Ot...samo zycie. ;P
Albo i trafilem w cus w twoim zyciowym scenariuszu...bywa.