Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.

1. Data: 2020-07-08 13:55:48

Temat: Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 11:24, XL pisze:
> tylko byłem obserwowany ze
> względu na duży kryzys biznesowy który wywołał stan depresyjny.

Kryzys finansowy powiadasz...
Nie znam sprawy, ale tak mi się przypomniało o pislamistach biegających
po ludziach i proponujących pieniądze w zamian za zeznania obciążające
marszałka senatu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-07-08 23:58:09

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 13:55, Kviat wrote:

> Kryzys finansowy powiadasz...

Wlasnie...!

Zasadne staje siem pytanie dlaczego tlumaczy to 'kryzysem biznesowym'...?

//i moze poczytaj... bo siem okazuje, ze tam w tej Bruzelli to wszyscy
'dajom w zyle' a w Warszawie prezydenta, oligarchia z Ukrainy wybrala...

Michał Dzięba: Tak, zażywałem narkotyki z Rafałem Trzaskowskim

Gościem Piotra Nisztora w programie ,,Rozmowa ściśle jawna" był Michał
Dzięba, były współpracownik Donalda Tuska i Aleksandra Grada (ministra
skarbu państwa w latach 2007 - 2011). Dzięba opowiedział, skąd posiada
informacje na temat Trzaskowskiego, które w ostatnich dniach szokowały
na portalach społecznościowych.

Redaktor Nisztor, zaczął od przypomnienia ostatnich wpisów swojego
gościa w mediach społecznościowych, w których poinformował on m.in. o
tym, że kandydat na prezydenta m.st. Warszawy z ramienia PO, Rafał
Trzaskowski przyjął 150 tys. zł. na kampanię wyborczą od jednego z
lobbystów pracującego dla ukraińskiego oligarchy, a także o tym, że
zażywał narkotyki. Redaktor zapytał Dzięby, skąd ma wiedzę na temat tych
zdarzeń. Gość programu stwierdził, że jego intencją było zwrócenie uwagi
bardziej na fakt przyjęcia pieniędzy niż narkotyków przez
Trzaskowskiego, a informacje o obu zdarzeniach, ma z pierwszej ręki.

- Moją ambicją było to żeby większą kontrowersję wywołało branie
pieniędzy na kampanię niż to, że zażywał narkotyki. To on sam
potwierdził w swoim wystąpieniu z końcówki ubiegłego roku gdy ogłosił
swoje kandydowanie, które samo w sobie jest też nielegalnym prowadzeniem
kampanii - podkreślił Dzięba.

- Obydwa te fakty są potwierdzone moja obecnością przy tych zdarzeniach.
Ja byłem świadkiem wypowiedzi Marcina Cioka, który był kiedyś moim
wspólnikiem i współpracownikiem, który powiedział, że po prostu dał mu
te pieniądze na kampanię. Nie na prywatne wydatki, tylko na kampanię
-podkreślił były współpracownik PO.

- Marcin Ciok jest jego przyjacielem z dzieciństwa, tak jak Paweł
Poncyliusz czy Michał Żebrowski i te pieniądze zostały mu przekazane na
prowadzenie kampanii, nie w zamian za coś. Ja wierzę w uczciwość Rafała
w tym zakresie, on nie wydał ich na ubrania czy narkotyki tylko
prowadzenie kampanii. Byłem świadkiem wypowiedzi Cioka w jego
mieszkaniu, że dał Rafałowi 150 tys zł. na kampanię bo ,,bidny Rafał" nie
miał takich pieniędzy - stwierdził Dzięba.

- Od ręki Ciok dał Trzaskowskiemu 150 tys. złotych - dopytywał Nisztor.

- Ta kwota wydaje się dużą kwotą, ale przy prowadzeniu kampanii to kwota
minimalna żeby coś osiągnąć. Ale patrząc na poziom środków zaanażowanych
w kampanię, to nie były jedyne pieniądze jakimi dysponował - stwierdził
Dzięba.

- Panowie razem zażywali narkotyki - zapytał wprost Nisztor.

- Tak - odparł bez wachania Dzięba.

- Czy to były częste sytuacje - dopytywał redaktor.

- Nie. Ja nie jestem przeciwnikiem zażywania narkotyków przez osoby
dorosłe, jestem przeciwnikiem handlu narkotykami i uważam, ze to powinno
być bezwzględnie karane. (...) zażywałem narkotyki z Rafałem Trzaskowskim
- podkreślił gość.

- Rozumiem że pan siedział przy jednym stole z Rafałem Trzaskowskim i...

- Tak, zażywałem narkotyki z Rafałem Trzaskowskim - przerwał redaktorowi
Dzięba.

- Skąd mieliście te narkotyki - dopytywał Nisztor.

- Powiem szczerze że w Brukseli dostęp do narkotyków jest dosyć
liberalny. Kokaina jest też relatywnie dostępna. Rafał Trzaskowski
sporadycznie zażywał te narkotyki, on nie jest uzależniony od
narkotyków. Zażywanie ich jest jakby wpisane we wzorzec kulturowy
Brukseli. Nie pamiętam kto kupował te narkotyki ale to były sporadyczne
przypadki - stwierdził Dzięba.

Redaktor Nisztor przypomniał, że Trzaskowski i Ciok stanowczo
zaprzeczają słowom Dzięby. Trzaskowski twierdzi że pana słowa są
niewiarygodne bo leczy się pan psychiatrycznie - powiedział Nisztor.
Gość odniósł się to tego mówiąc, że nigdy nie był leczony
psychiatrycznie, przebywał jedynie na obserwacji, która chorobę
psychiczną wykluczyła.

- Ze względu na moje załamanie nerwowe w 2015 roku byłem przez 5 tygodni
obserwowany w szpitalu psychiatrycznym w Tworkach i po tej obserwacji w
trakcie której nie brałem żadnych środków, tylko byłem obserwowany ze
względu na duży kryzys biznesowy który wywołał stan depresyjny. Szef
polskiego towarzystwa psychiatrycznego Bartosz Łoza nie zdefiniował u
mnie żadnej choroby psychicznej tylko silny epizod depresyjny i
powiedział twardo chłopie bierz się do roboty - stwierdził gość.

- W międzyczasie byłem też badany przez biegłego psychiatrę, który
stwierdził że jestem stabilny, nie mam omamów i wypowiadam się
wiarygodnie. 2 biegłych psychiatrów w tym szef Polskiego Towarzystwa
Psychiatrycznego, nie zdefiniowało żadnej choroby psychicznej u mnie -
podkreślił.

Dlaczego zdecydował się pan wytoczyć takie ciężkie działa przeciwko PO i
Trzaskowskiemu, dzięki nim robił pan karierę - zapytał Nisztor.

- Ja nie byłem nigdy członkiem żadnej partii podkreślił Dzięba.
Wypełniłem swoje zadanie i odszedłem. Nie funkcjonuje już od ok 9 lat w
rządzie odszedłem do biznesu - stwierdził Michał Dzięba.

(c)
https://m.telewizjarepublika.pl/michal-dzieba-tak-za
zywalem-narkotyki-z-rafalem-trzaskowskim,61267.html

Pytanie do dziadków i ojców
postep jest
Teoretyk państwa
niebieski