Re: Trzeci migdal

From: "Michal Kawecki" <mk/remove_spam/@iq.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Trzeci migdal
Date: Tue, 25 Apr 2000 17:24:47 GMT

"mimek" <a...@p...com> wrote in message
news:oIdN4.37453$hK2.722928@news.tpnet.pl...
> Czesc, moj 4 letni synek tez ma powiekszony 3 migdal, i swego czasu czesto
> chorowal na zapalenie ucha , gardlo i anginy. Kilku lekarzy juz go chcialo
> ciac,
Patrz wątek Usunięcie 3 migdału z 17.04.2000. Moja córka dzięki temu
zabiegowi pozbyła się problemów z przeziębieniami, anginami i zapaleniami
ucha. Zgodnie z moją dotychczasową wiedzą (nie jestem lekarzem!) nie ma
żadnych przeciwskazań do usunięcia tego migdałka, tak więc stwierdzenie "to
ostateczność" jest chyba przesadzone... a'propos, mój znajomy też się długo
opierał przed wycięciem wyrostka, prawie cztery miesiące. Skończyło się na
podróży w karetce... wracając do migdałka, każda przebyta choroba to
osłabienie organizmu, z pewnością będzie to miało znaczenie w momencie,
kiedy organizm będzie stary i słaby. Nic wówczas rodziców nie usprawiedliwi,
a zwłaszcza wiara w gusła i naturę, tak jak zacytował kogoś Twój
przedmówca - "skoro natura go dała, to tak ma być" :-). Wirusy i różne
choróbska też dała natura, zeza również, a niektórym ujęła nieco rozumu...

Michał Kawecki
mk/remove_spam/@iq.pl