Re: Trzecia noga?

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Trzecia noga?
Date: Tue, 23 Jul 2013 11:39:38 +0200
<ywnvz09a7mf7.1t8gab1n1x7w2$.dlg@40tude.net>
<j...@4...net>
<51ed1581$0$1447$65785112@news.neostrada.pl>
<um75ac64kt6l$.t42tnby3z5k2$.dlg@40tude.net>
<51ed189f$0$1456$65785112@news.neostrada.pl>
<51ed2853$0$1470$65785112@news.neostrada.pl>
<51ed2d5a$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
<51ed3931$0$1470$65785112@news.neostrada.pl>
<14694zbc8m1qr$.dbrylt1nzs6o$.dlg@40tude.net>
<51ed5216$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
<ksl4v1$8ig$1@node2.news.atman.pl>
<51ee353b$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>

news:51ee353b$0$1459$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

pg

> Kogo jest stac powiedziec o kims "koniec z Toba" bo napisal, ze Hitler byl
> zly? No do ku...wy nedzy kim trzeba byc by za krytyke Hitleryzmu ferowac
> wyrok: "koniec z toba"? Kim ty kuzwa jestes? Jak nic wychodzi, ze
> jeba...ym neofaszysta.

No co za debil? Napisałem- doskonale to wiesz, przerabialiśmy już to-
że_Iza_powołała_się_na_Hitlera_więc_wyczerpała_prawo
_Godwina. Koniec z Tobą-
w sensie: przegrałaś dyskusję. No nie- zero kompletne, zaraz znów coś będzie
wymyślał i projektował, a potem twierdził, że to ja tak twierdziłem. Ghost-
idziesz na miesiąc do KF.
PLONK!

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron