Trzecie dziecko = stara mama

41. Data: 2007-04-13 19:47:32

Temat: Re: Trzecie dziecko = stara mama
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
news:evolma$vce$1@news.onet.pl...

> Dzięki Ci, wspaniała dziewczyno :-DDD!

Zaraz dziewczyno, stara d***a jestem :-)

Qra, jak fara

42. Data: 2007-04-15 20:35:45

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Ja bym się już na poród naturalny nie zdecydowała (a tym bardziej jako
> 'starsza' mama).

Dybyś mogła mieć tak super szybki i mało zauważalny w gruncie rzeczy poród,
to byś pewnie inaczej mówiła. :-)
Iwona (za 10 dni 36, to chyba już starsza, nie? ;-))

43. Data: 2007-04-15 20:37:27

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:evu2c8$ri9$1@news.onet.pl...
> Dybyś mogła mieć tak super szybki i mało zauważalny w gruncie rzeczy
> poród, to byś pewnie inaczej mówiła. :-)

Hę... Miało być: Gdybyś mogła mieć tak super szybki i mało zauważalny w
gruncie rzeczy poród, _jak mój drugi_, to byś pewnie inaczej mówiła. :-)
Iwona

44. Data: 2007-04-15 20:41:10

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:evjk0f$qvd$1@inews.gazeta.pl...
> Wiem, wiem, najpierw
> kariera, potem macierzynstwo albo i nie. Takie czasy.

Są też inne opcje, niekoniecznie kariera.

> Na wywiadowkach w
> szkolach moich dzieci widze zmeczonych, sfrustrowanych "poznych" rodzicow.
> Sami opowiadaja, ze jest im juz ciezko, ze brak sil, brak cierpliwosci,
> szczegolnie w stosunku do dojrzewajacych nastolatkow, ze przykro, kiedy sa
> brani za dziadkow swoich dzieci.

A jak swoje późne macierzyństwo znosiła Twoja mama? Była sfrustrowana i
brana za babcię?
Iwona

45. Data: 2007-04-15 20:45:47

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się swoim zainteresowaniom poświęcałam przez ostatnie kilknaście lat.
> Bawiłam się, bywałam itd.
> Teraz mam czas i cierpliwość by pobyć z dziećmi i nie żałować, że nie mam
> czasu dla kumpelek.

O, dokładnie to! Mam tak samo. Zresztą, zdrowie w naszym wieku już nie to,
co kiedyś i można nie przetrwać kilkudniowych imprezek, które onegdaj
stanowiły normalny, studencki tryb życia. ;-)
Iwona

46. Data: 2007-04-15 21:32:28

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poród, to byś pewnie inaczej mówiła. :-)
> Iwona (za 10 dni 36, to chyba już starsza, nie? ;-))

35 lat to jeszcze mloda jesteś.
Też byłam taka młoda przy drugim dziecku :-)
Tu się zaczęło od nieco starszych niezdecydowanych matek.
D.

47. Data: 2007-04-15 21:34:39

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:evu2md$sjk$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:evjk0f$qvd$1@inews.gazeta.pl...
>
> Są też inne opcje, niekoniecznie kariera.

O wlaśnie, ja nie mam ani kariery ani dzieci odpowiednich do wieku.
I jeszcze rozmyślam o następnym, z którym mam byc brana za babcię.

D.

48. Data: 2007-04-15 23:36:30

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <M...@M...pl> wrote in message

> Wyglądam świetnie.
> Jak jestem z dziećmi biorą mnie za młodszą niż jestem.
(...)
> Ale widuje sfrustrowanych młodych rodziców, którzy czasu nie mają dla
swoich
> dzieci bo się dorabiają własnego konta czy pralki.

(...)

> Mam znajomych z odchowanymi dziećmi ... żałują, ze nic w życiu nie
widzieli,
> nie doświadczyli bo czasu (i kasy) nie było. Że poświęcili swoje młode
lata
> dzieciom.
> A teraz im się już nie chce ...

(...)

> Ja się swoim zainteresowaniom poświęcałam przez ostatnie kilknaście lat.
> Bawiłam się, bywałam itd.
> Teraz mam czas i cierpliwość by pobyć z dziećmi i nie żałować, że nie mam
> czasu dla kumpelek.
> BTW stać mnie na opiekunki i niańki gdy chcę wyjść ze znajomymi.
> Akademie i kinder bale to fun.
> A pracę mam tak ustawioną, że nikomu do głowy nie przyjdzie, zeby mnie z
> czasu rozliczać.

(...)

> Ja korzystałam z życia.
> I nadal korzystam - tylko wspólnie z dziecmi.

MOLNARka! Ja wiem, że to niezgodne z netykietą, ale podpisuję się pod Twoim
postem wszystkimi kończynami. Dokładnie tak patrzyłam na świat jako mama
3-latka i... nadal tak na to patrzę. Jedno tylko dodam - ja też na
wywiadówkach u syna widzę sfrustrowane, zmęczone mamy, którym nic się nie
chce, na nic nie mają siły, wyglądają 10 lat starzej ode mnie, a naprawdę są
ode mnie o 10 lat młodsze. IMHO to akurat nie ma nic wspólnego z wczesnym
czy późnym macierzyństwem, a raczej z ogólnym nastawieniem do życia. Tzn
zależność jest odwrotna - ci, którzy w wieku 37 lat czują się już
psychicznie starzy, nie decydują się na dzieci. Większość późnych mam tryska
energią, bo one zawsze tę energię w sobie miały, mają teraz i jeszcze długo
będą miały. Powiedzmy sobie wprost, że świadome późne mamy to osobny
(wyjątkowy) gatunek człowieka:)))))
Anka - stara mama, w dodatku patrząca na "stare" macierzyństwo z perspektywy
15 lat (czytaj: wiem, co piszę:))))
Póki nadążam na rowerze za moim synem, wszystko jest OK:)

49. Data: 2007-04-15 23:51:38

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> wrote in message

> O wlaśnie, ja nie mam ani kariery ani dzieci odpowiednich do wieku.
> I jeszcze rozmyślam o następnym, z którym mam byc brana za babcię.

Nie żartuj. Zamierzasz za 10 lat wyglądać jak babcia? Babciowatość ma się w
głowie i to ona promieniuje na twarz:))) Jeśli będziesz czuła się młodo, to
nikt Cię za babcię nie weźmie. A jeśli twoja psychika domaga się dziecka, to
znaczy, że do babciowatości jej jeszcze daleko:)
Anka
PS. Właśnie sobie uświadomiłam, że nie znam ani jednej późnej mamy (takiej,
która się świadomie zdecydowała na późne dziecko), która byłaby przez
otoczenie brana za babcię. Pewnie gdzieś takie są, ale ja nie znam ani
jednej. Przeciwnie - wszystkie znajome późne mamy są młode duchem i młodo
wyglądają.

50. Data: 2007-04-16 10:52:22

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nikt Cię za babcię nie weźmie. A jeśli twoja psychika domaga się dziecka,
> znaczy, że do babciowatości jej jeszcze daleko:)

Nie napisalam, że zamierzam wyglądać, tylko, że będe brana.
Przez takie jak Bumba, co wyglądają jak siostry córek.
D.

Re: Chore czy leniwe?
Chore czy leniwe?
Labirynt Fauna
Czasopisma dla 11-latki
(Prasa) "Polityka MEN sprzeczna z wiedzą pedagogiczną"