Trzeżwienie?

1. Data: 2004-07-13 20:49:45

Temat: Trzeżwienie?
Od: "TOMASZ MEDYNSKI" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie piję od 12 lat miałem momenty trzeżwienia w tym okresie ale ostatnio
coraz bardziej dociera do mnie że były to momenty krótkie i dawno. Czuję się
zagubiony,mam poczucie zmarnowanego życia. Na mityngi chodzę
okazjonalnie,różne kompulsje zaczynają dominować. Może gdy to napiszę to
odnajdę jakąś drogę dla siebie? Pozdrawiam

---

2. Data: 2004-07-14 18:03:01

Temat: Re: Trzeżwienie?
Od: Abstynent <S...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

TOMASZ MEDYNSKI wrote:

> Nie piję od 12 lat miałem momenty trzeżwienia w tym okresie ale ostatnio
> coraz bardziej dociera do mnie że były to momenty krótkie i dawno....

Witaj,
to w koncu pijesz, czy nie pijesz!!??

Zgodnie z logika - to nie pijesz od 12 lat...
piszesz jednak, ze w tym okresie miales "momenty trzeżwienia"...
hmmm...???

Prawidlowy adres E-Mailowy: "B...@t...de"
(przepraszam... - obrona przed spamami)

3. Data: 2004-07-18 16:22:21

Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jul 2004 20:03:01 +0200, w zeznaniu o ID
<news:m39gs1-iq5.ln1@bogdan.linuxfan.de>, osobnik znany jako Abstynent
zeznał(a) poddana(y) wyjątkowo ciężkim torturom co następuje :

> Zgodnie z logika - to nie pijesz od 12 lat...
> piszesz jednak, ze w tym okresie miales "momenty trzeżwienia"...
> hmmm...???

Bo można niepić i nie trzeźwieć. Taka to choroba. Jak sie nic nie robi i
stoi w miejscu to się cofa w rozwoju.

> pozdrawiam
Również

--
..::WISKOLER::..
Świstak siedzi,

4. Data: 2004-08-04 21:52:49

Od: "Sixtus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TOMASZ MEDYNSKI" <o...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okazjonalnie,różne kompulsje zaczynają dominować. Może gdy to napiszę to
> odnajdę jakąś drogę dla siebie? Pozdrawiam

Witam,
proponuje terapie. Znajdz najblizszy osrodek Terapii Uzaleznien...warto
trzezwiec. Nie wystarczy sama abstynencja.
Sixtus

rzucam... :/
leczenie uzaleznienia od Onanizmu - gdzie we Wrocku
Zaproszenie na warsztaty dla Alkoholikow
Zaproszenie na Warsztaty
Ja alkoholik