Trzy fazy (?) i płyta indukcyjna

11. Data: 2009-02-08 12:05:18

Temat: Re: Trzy fazy (?) i płyta indukcyjna
Od: "tpsa" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:gml2dp$f48$1@inews.gazeta.pl...
> On 2/7/2009 11:25 PM, tpsa wrote:
> Dziwi po co sprawdzać, czy nie wystarczą dwie fazy, skoro w mieszkaniu ma
> albo 1, albo 3. :-)
>
> MS
> --
> Michał Sobkowski, Poznań

To dziw się dalej a producenci płyt produkuja 2 fazowe między innymi po to
aby 3 fazę wykorzystać na zespolony z płytą piekarnik.

12. Data: 2009-02-08 14:17:04

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2/8/2009 1:05 PM, tpsa wrote:

> [...]
>

> To dziw się dalej a producenci płyt produkuja 2 fazowe między innymi po
> to aby 3 fazę wykorzystać na zespolony z płytą piekarnik.
No wiem, Jarek też wie, i co z tego? Przeczytaj pytanie rozpoczynające
wątek i pomyśl, jaki sens ma podpowiedź "Sprawdź, czy na pewno
potrzebujesz 3 fazy do tej kuchenki. IMO w większości przypadków
wystarczają dwie."
Przeciez Piotrek ma przyłącze albo z 1 fazą, albo z trzema. Po co ma
sprawdzać, czy wystarczą dwie? Co mu to da?

MS

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/