Worki do odkurzaczy (Zelmer 49.4220)

1. Data: 2009-02-06 06:12:28

Temat: Worki do odkurzaczy (Zelmer 49.4220)
Od: "filip" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialem zapytac czy sa jakies tanie zamienniki dla workow
Zelmer 49.4220 ... typowe ceny oscyluja w okolicach 25 zl
za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
tekstylne ... Nie wiem na ile starcza taki worek ... byloby
fajnie uchodzic jakies tansze ...

wygladaja mniej wiecej tak
http://www.oleole.pl/worki-i-filtry-do-odkurzaczy2/z
elmer-49-4220.bhtml
i sluza do tego typu odkurzaczy
http://www.oleole.pl/odkurzacze/zelmer-solaris-twix-
5500-0-hq.bhtml

2. Data: 2009-02-06 06:19:33

Temat: Re: Worki do odkurzaczy (Zelmer 49.4220)
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 07:12, "filip" <l...@o...pl> wrote:
> [...]
> za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
> tekstylne ... Nie wiem na ile starcza taki worek ... byloby

Kup sobie prawdziwy wodny odkurzacz nie będziesz potrzebował żadnych
worków. Jak odróżnic prawdziwy wodny od "udawacza" - ma turbinę o
obrotach rzędu kilkunastu tysięcy obrotów.

3. Data: 2009-02-06 07:42:41

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "filip" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
> tekstylne ... Nie wiem na ile starcza taki worek ... byloby

Poszukaj w Tecso i w Biedronce
Beda to papierowe zamienniki (ostrzegam od razu), ale w rozsadnych cenach
(5-10 zeta za 5 sztuk)
Na kazdym opakowaniu jest napisane do jakich modeli pasuja. POnad to w Tesco
jest taki ogreomniasty zeszyt- katalog z wpisanymi typami odkurzaczy i
workami jakie do nich pasuja. MOze znajdziesz i te tekstylne - nie wiem, ja
uzywam papierowych (inny model, inny odkurzacz - Usefa) i pasuja...

4. Data: 2009-02-06 09:33:29

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

filip <l...@o...pl> wrote:
> Chcialem zapytac czy sa jakies tanie zamienniki dla workow
> Zelmer 49.4220 ... typowe ceny oscyluja w okolicach 25 zl
> za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
> tekstylne ...

Stety, stety. Takie tekstylne worki nazywają się s-bag i są o
wiele lepsze od papierowych, głównie dlatego, że nie osłabiają
tak bardzo jak papierowe ciągu w miare napełniania. Są dwa razy
droższe, ale starczają w moim odczuciu na chyba nawet lepiej niż
dwa razy dłużej, więc nie kombinowałbym.

J.

5. Data: 2009-02-06 09:35:19

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
> tekstylne ... Nie wiem na ile starcza taki worek ... byloby

Niezależnie od hipermarketów w większych miastach są sklepy z częściami
zamiennymi do Zelmera. Samodzielne albo przy serwisie Zelmera (poszukaj w
książce telefon.). Możesz tam dostać komplet worków papierowych dokładnie
tego typu. Zawiera 5 worków oraz filtr wlotowy i wylotowy. W pobliskim
sklepie cena ok.9,80 zł/komplet.
Jest też możliwość nabycia pojedynczego tekstylnego worka wielokrotnego
użytku (trzeba zapytać) - zawartość wytrzepuje się każdorazowo z worka do
śmieci po sprzątaniu. Cena 10-15 zł.
Pozdrawiam,
JBP

6. Data: 2009-02-06 18:14:52

Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

filip pisze:
> wygladaja mniej wiecej tak
> [...]

Jesli zdecydujesz sie na papierowe to mozesz kombinować jak ja ostatnio.
Poniewaz do mojego daewoo nie bylo, kupilem podobny, docialem kartonik i
gra :)

7. Data: 2009-02-08 08:58:09

Od: "Jackare" <...@p...de.sp> szukaj wiadomości tego autora

Odpuść sobie. Safbag starcza na 2-3 razy dłużej niż worek papierowy i nie
wpływa tak jak papierowy na sprawność odkurzacza. W normalnych sklepach
zestaw safbagów (4 lub 5 szt + filtry) kosztuje 18-19 zł. Polecam punkty
serwisowe zelmera lub media-markt. Cenowo więc wyjdzie Ci podobnie a
eksploatacyjnie znacznie gorzej.
--
Jackare

8. Data: 2009-02-10 12:04:05

Od: "kopajt ;-\)" <n...@...maila.gov> szukaj wiadomości tego autora

filip wrote:
> [...]
> za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
> tekstylne ... Nie wiem na ile starcza taki worek ... byloby

Do tych odkurzaczy w zestawie dostaje się dwukomorowy "worek wielorazowy" z
plastiku z zamontowanym filtrem. Jest to moim zdaniem idealna sprawa -
dzięki której nieużyłem żadnego innego worka (chociaż przy kupnie tego
odkurzacza też dostajesz worki papierowe).

Tak to wygląda (siedzi w odkurzaczu po prawej stronie):
http://hipiotr.fm.interii.pl/ZELMER/zelm%20solaris%2
0twix%205500.0%20HQ.jpg
(zdjęcie znalazłem na alledrogo)

9. Data: 2009-02-10 12:27:46

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kopajt ;-)" <n...@...maila.gov> napisał w wiadomości
> [...]
> odkurzacza też dostajesz worki papierowe).
> Tak to wygląda (siedzi w odkurzaczu po prawej stronie):

IMO to na zdjęciu wygląda jak typowy Safbag.
W którym miejscu w tym worku jest dodatkowy filtr ?
Pisząc: "z plastiku" masz na myśli sam kołnierz do zamocowania worka, czy
ścianki boczne worka ??

JBP

10. Data: 2013-05-29 09:00:12

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 6 lutego 2009 07:12:28 UTC+1 użytkownik filip napisał:
> [...]
> za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
> tekstylne ... Nie wiem na ile starcza taki worek ... byloby

Spróbuj poszukać w sklepie: http://www.invest.biz.pl. Mają duży wybór worków do
Zelmerów.

Jaki radiobudzik?
w jaki sposob wpychac akryl w szczeliny?
Indukcja (znowu) Mastercook
umywalki z mączki
Problem z założeniem żyrandola na 5 żarówek