Trzy lata :-)))

111. Data: 2003-02-19 17:19:46

Temat: RE: Trzy lata :-)))
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Maria Maciąg

> Nie zazdroszczę :(. Miałam kilkanaście lat ogród, który musiałam
> zostawić. Teraz piąty rok usiłuję założyć drugi.
> Trzyletnia przerwa
> bez ogrodu, to jest coś, co bardzo przykro wspominam.
>
> Z pozdrowieniami, Maria
:)
czesto aby cos docenic
trzeba to najpierw stracic
:)
masz piekny ogrod
te zdjecia na stronie to wspomnienia z tamtego ogrodu
czy z tego aktualnego
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

112. Data: 2003-02-19 17:19:46

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of JotHa

> Czytam wczoraj Paula Coelho i ... widze wlasnie powyzsze slowa !
> :-)))
Wiec
> to nie chyba Ania. Z reszta... nie wazne kto, ale CO :-)))
>
> Asia
:))))
musialo mi sie pomylic
ale masz racje
ze najwazniejsze je co a nie kto
:)

113. Data: 2003-02-19 17:46:33

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> czesto aby cos docenic
> trzeba to najpierw stracic

Najprawdziwsza prawda :). Szkoda, że często dowiadujemy się zbyt
późno o tym, ile to 'coś ' było warte.

> :)
> masz piekny ogrod

Bardzo dziękuję :)), ale trudno to jeszcze nazwać ogrodem. Muszę
długo żyć, aby doprowadzić chociaż w części do tego, co chciałabym
zrobić.

> te zdjecia na stronie to wspomnienia z tamtego ogrodu
> czy z tego aktualnego
> ?

Z aktualnego, ale sam ogród jest na nich mało widoczny. Mam
nadzieję, że uda mi się w tym roku stworzyć nową stronę i
pokazać ogród z perspektywy, w szerszym planie.

Z pozdrowieniami, Maria

114. Data: 2003-02-19 19:51:45

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze dalej....
> boletus2 od 19.02.2003
>
> Pozdr. Jurek

Ktoś mnie wołał? Wiedziałem, że będzie wam boletusa brakowało.

Lucjan2

115. Data: 2003-02-19 20:25:41

Temat: Re: Trzy lata :-))) i różne wspominki
Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> napisał(a):

[...]
> Nie lubię się kłócić - ale zdania nie zmieniam.

I za to Cię cenię.
:-)
pozdrawiam Jerzy

116. Data: 2003-02-19 22:32:41

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

117. Data: 2003-02-20 05:56:17

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rodzilismy sie bez wprawy
> i umrzemy bez rutyny (szymborska)

Powiedziałabym raczej
"..przytul w ten czas nieludzki
swe ucho do poduszki
bo to co nas spotyka
przychodzi spoza nas"
:-))
.
> dopiero zaczynam swoja przygode z ogrodem
> http://www.ogrod.pct.pl/str8_tadeusz_s.html

Znam ten adres :-). Podziwiam Twoją determinację i ogrom włożonej
pracy.

> jesli to bedzie ciut wiecej
> jak strzyzony 2x w tygodniu trawniczek z paroma iglaczkami
> to jako taki nigdy nie bedzie w pelni skonczona caloscia

Nie mam strzyżonego trawniczka, to 'cos' do chodzenia, to raczej
chwastownik z kępkami trawy :-), a myślę że sam ogród zmienia się
z upływem lat wraz z nami i naszym o nim wyobrażeniu. Dlatego
wciąż mamy co w nim robić.

> i bardzo sie ciesze z tego
> to tworzac od podstaw ten swoj zakatek czasoprzestrzeni
> mam na reszte zycia co robic
> o czym myslec
> :)))))

I to jest właśnie cudowna sprawa, bo do końca będziemy się czuć
potrzebni :-)). Przynajmniej naszym roślinom.

> [...]

> na ile taki lamer jak ja to potrafii i "doczytalem" sie
> ze ona zrobiona wlasnie Front Pagiem ( 4 o ile dobrze pamietam)

Myślisz Tadeusz, że ja się na tym znam? Języki programowania to
dla mnie całkowita abstrakcja. (cichutko) Mam ludzi od tego ;-).
Wspominając o nowej wersji strony miałam na myśli rozszerzenie
informacji, nowe działy, zdjęcia, szata graficzna itd. Strona
techniczna, to nie moja sprawa, ale czy człowiek musi się na
wszystkim znać? :-))

Z pozdrowieniami, Maria

118. Data: 2003-02-20 22:45:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

nie mozesz byc silniejszy od przeznaczenia
:)

> I to jest właśnie cudowna sprawa, bo do końca będziemy się czuć
> potrzebni :-)). Przynajmniej naszym roślinom.
:)
"kwiaty na to sa, aby wiedly
a serca sa, aby kochaly..."(L.Staff. Droga milosci)
:(
to w sumie bardzo smutne co napisalas
dla mnie mnie staw
ogrod i rosliny w nim rosnace
beda wazne
bliskie ale mam nadzieje
ze nie az tak
:)

> Myślisz Tadeusz, że ja się na tym znam? Języki programowania to
> dla mnie całkowita abstrakcja. (cichutko) Mam ludzi od tego ;-).
:)
dla mnie abym strone nazwal swoja
musi byc ona przeze mnie wykonana
chocby takim pogardzanym przez rasowych webmasterow Front Pagiem
:)
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Jakoś trzeba się odróżniać ;-)
To i ja sie ladnie przywitam :)
Witam ogrodników
^^ SPAM ^^ kosiarkę samobieżną/miniciągni k kupi
Apel