Re: Tu jest POLSKA.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tu jest POLSKA.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 07 Dec 2021 12:36:13 GMT

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
,,tajemnicami

> Przeczytałem ze zrozumieniem. I właśnie dlatego napisałem to, co napisałem.

Pomogę:

,,Niom. Niech się stąd zabiorą - polskie firmy chetnie kupią bazę, przejmą
kluczowych pracowników, a co szczegolnie ważne RAZEM z tzw. ,,tajemnicami
produkcji", których się obecnie tak starannie pilnuje, że pracownik chcący
opuścić firmę za porozumieniem stron musi podpisać klauzulę o 5-letnim
niepodejmowaniu pracy u konkurencji i o zachowaniu tajemnicy produkcji."

1. Kiedy firma ZABIERA SIĘ z (czyli sama decyduje o opuszczeniu) danego
kraju, to ZWALNIA tutejszych pracowników. Wtedy oni NIE SĄ związani żadnymi
klauzulami.

2. KLuzule podpisują tylko pracownicy CHCĄCY OPUŚCIĆ firmę za porozumieniem
stron. A NA RAZIE NIE CHCĄ.

3. Polskie firmy nie przejmują pracowników obecnie, bo oni po prostu NIE
CHCĄ się przenosić. Zarabiają w sroc, więcej niż prezydent RP.

4. Gdy ZOSTANĄ ZWOLNIENI, to WTEDY natychmiast będą przejęci - WRAZ Z
TAJEMNICAMI PRODUKCJI (ba, już mają propozycje z całego świata - Włochy,
Australia, USA, Niemcy, GB).
I będą mogli z biegu przyjąć oferty tej pracy, bo jako zwalniani NIE
PODPISYWALI KLAUZUL.
Jednak podoba im się tylko w Polsce i nie chcą stąd wyjeżdżać wcale. Tu też
są rozrywani i też proponuje im sie super pieniądze.

Już rozumiesz?
Jaśniej już się nie da. Gdy wreszcie cokolwiek z tego zrozumiesz,
zobaczysz, jak śmieszne jest twoje straszenie wizjami o skansenach,
nieuwzglednianiu Polski w planach biznesowych itd. pierdoły.
A z ,,patentami" też bywa różnie, ZWŁASZCZA w farmacji, biotechnologii itd.
Istnieją tzw. ,,ogródki technologiczne", o których nie mam zamiaru ciebie
nauczać, bo znowu nie zrozumiesz. Powiem ci tylko tyle, że do tych ogródków
prowadzą bardzo liczne boczne furtki. A DUŻA firma zawsze znajdzie prawny
kluczyk.

No, to spadaj, kysz, kysz :)
Idź ćwiczyć czytanie ze zrozumieniem.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.