Tu jest POLSKA.

1. Data: 2021-12-04 16:55:56

Temat: Tu jest POLSKA.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2 dni temu u córki w pracy (polski oddział wiod. firmy farm.) zagraniczne
kierownictwo ustami swoich tutejszych pełnomocników zarządziło dopuszczenie
do pracy na terenie zakładu tylko osób zaszczepionych. Pierwszego dnia
obowiazywania zarządzenia ponad 70% obsługi laboratoriów, maszyn i urządzeń
(szczepionej i nie, bez różnicy, solidarnie) nie przyszło do pracy,
równocześnie prosząc o przysługujące przesunięcie do pracy zdalnej.
Nieliczni przybyli zaszczepieni stali bezczynnie cały dzień, bo linie
technologiczne nie działały. Zarządzenie tego samego dnia anulowano.

Myśleli głupcy, że u nas jest jak u nich za granicą - że ludzie grzecznie
się podporządkują absurdowi i położą uszy po sobie. Nieznajomość polskiej,
wybitnie wolnościowej, mentalności kosztowała straty w wysokości dziennej
produkcji. Nie wiedzieli, że TU JEST POLSKA ??

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-12-05 11:52:10

Temat: Re: Tu jest POLSKA.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2021 o 16:55, XL pisze:
> [...]
> wybitnie wolnościowej, mentalności kosztowała straty w wysokości dziennej
> produkcji. Nie wiedzieli, że TU JEST POLSKA ??

Fajna bajka. Skoro to oddział wiodącej firmy farmaceutycznej, to na bank
informacja o takim zdarzeniu pojawiła się w sieci. Ale nie na szurskich
portalach bez nazwy firmy i bez możliwości weryfikacji u źródła, bo
szury uwielbiają pisać takie bajki bez możliwości weryfikacji, albo
zwyczajnie powielają przekaz dnia otrzymany z szurowskiej centrali.
Więc zapewne dasz linka z opisem tego zdarzenia i z komentarzem
kierownictwa firmy z jakiegoś wiarygodnego źródła. To po pierwsze.

Po drugie. Jeśli nawet takie zdarzenie miało miejsce, to bardziej
prawdopodobne jest, że kierownictwo nie tyle co się podporządkowało
szurostwu, lecz ręce im opadły i dlatego zarządzenie anulowano.
Zapamiętają sobie "wolnościową mentalność" szurostwa i następnym razem
zastanowią się nad kolejnymi inwestycjami w takim miejscu, albo nad
planowanym na przyszły rok budżecie na rozwój, czy podwyżki w tym
oddziale. I podzielą się swoimi przemyśleniami przy kolacjach z
kierownictwami innych firm, które również miały pecha zainwestować
pieniądze w miejsca pracy w tym grajdole, albo właśnie takie inwestycje
planowali. W biznesplanach pojawią się notatki "uwaga tam jest Polska"...
Głupie szurostwo z mentalnością niedorozwiniętego dziecka myśli sobie
jak fajnie zrobiło na złość kierownictwu narażając firmę na straty bez
uzasadnienia, bo coś tam sobie ubzdurali, kompletnie nie ogarniając
konsekwencji. Jak zwykle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2021-12-05 13:45:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Fajna bajka.

To nie bajka.

> [...]
> Więc zapewne dasz linka z opisem tego zdarzenia i z komentarzem
> kierownictwa firmy z jakiegoś wiarygodnego źródła. To po pierwsze.

Akurat to upowszechnią. Jeszcze by w innych oddziałach zaczęli naśladować
?

> Po drugie. Jeśli nawet

Jeśli? ?

> takie zdarzenie miało miejsce, to bardziej
> prawdopodobne jest, że kierownictwo nie tyle co się podporządkowało
> szurostwu, lecz ręce im opadły i dlatego zarządzenie anulowano.

Jak zwykle MUSISZ mieć rację. Jakoś chyba to się leczy?

> [...]
> pieniądze w miejsca pracy w tym grajdole, albo właśnie takie inwestycje
> planowali. W biznesplanach pojawią się notatki "uwaga tam jest Polska"...

Niom. Niech się stąd zabiorą - polskie firmy chetnie kupią bazę, przejmą
kluczowych pracowników, a co szczegolnie ważne RAZEM z tzw. ,,tajemnicami
produkcji", których się obecnie tak starannie pilnuje, że pracownik chcący
opuścić firmę za porozumieniem stron musi podpisać klauzulę o 5-letnim
niepodejmowaniu pracy u konkurencji i o zachowaniu tajemnicy produkcji.

> Głupie szurostwo z mentalnością niedorozwiniętego dziecka myśli sobie
> jak fajnie zrobiło na złość kierownictwu

Ani głupie, ani szurostwo, ani na złość. Zrobili to, co powinni, w obronie
swojego zdrowia.
A media tego nie podadzą, bo dałyby innym bodziec i potwierdzenie, JAK
SKUTECZNYM można być, gdy działa się WSPÓLNIE. A Polacy to potrafią, jak
pokazuje historia, no i teraźniejszość. Inni pracodawcy też będą musieli
się zmierzyć ze zmasowanym oporem. Nie stać ich na utratę produkcji i
zarobku.

4. Data: 2021-12-06 13:39:23

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2021 o 13:45, XL pisze:

> To nie bajka.

Bez wiarygodnego źródła to bajka.

> Jeśli? ?

Czego znowu nie zrozumiałaś?

> Jak zwykle MUSISZ mieć rację. Jakoś chyba to się leczy?

Wątpię, czy jest uleczalne powielanie bajek za pieniądze z szurowskiej
centrali.

> Niom. Niech się stąd zabiorą - polskie firmy chetnie kupią bazę,

LOL :)

> przejmą kluczowych pracowników, a co szczegolnie ważne RAZEM z tzw. ,,tajemnicami
> produkcji",

A co tym "polskim firmom" przeszkadza zrobić to teraz?

> których się obecnie tak starannie pilnuje, że pracownik chcący
> opuścić firmę za porozumieniem stron musi podpisać klauzulę o 5-letnim
> niepodejmowaniu pracy u konkurencji i o zachowaniu tajemnicy produkcji.

No i sama widzisz, że to nie takie proste coś przejąć zgodnie z prawem.
Najpierw te "polskie firmy" musiałyby doprowadzić do likwidacji tej
zagranicznej firmy - zgodnie z prawem, a potem te "polskie firmy"
musiałyby odczekać grzecznie 5 lat - zgodnie z prawem. I ci byli
pracownicy też...
Albo zwyczajnie okraść tę zagraniczną firmę...
Bo po 5 latach, to ta technologia (i wiedza byłych pracowników) będzie
się nadawała do skansenu. Chyba nie sądzisz, że cały świat wstrzyma
oddech na 5 lat i poczeka, aż te mityczne "polskie firmy" będą mogły
zgodnie z prawem kontynuować produkcję czegoś tam i z radością im
udostępnią patenty... albo zgodzą się na wprowadzanie produktów na swój
rynek wyprodukowanych z ukradzionych patentów.
I te twoje mityczne "polskie firmy" będą sobie mogły co najwyżej te
swoje przestarzałe produkty sprzedawać na rynku wewnętrznym. Albo Kimowi.

Twój sposób myślenia o świecie jest prosty. Prostacki wręcz i dlatego
nie ogarniasz podstawowych spraw..

> Ani głupie, ani szurostwo, ani na złość. Zrobili to, co powinni, w obronie
> swojego zdrowia.

Znowu używasz słów, których nie rozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2021-12-06 19:11:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> nie ogarniasz podstawowych spraw..

> Znowu używasz słów, których nie rozumiesz.

Przeczytaj ZE ZROZUMIENIEM, co napisałam - i wtedy wróć.

6. Data: 2021-12-07 13:05:33

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2021 o 19:11, XL pisze:

> Przeczytaj ZE ZROZUMIENIEM, co napisałam - i wtedy wróć.

Przeczytałem ze zrozumieniem. I właśnie dlatego napisałem to, co napisałem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2021-12-07 13:36:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

,,tajemnicami

> Przeczytałem ze zrozumieniem. I właśnie dlatego napisałem to, co napisałem.

Pomogę:

[...]

1. Kiedy firma ZABIERA SIĘ z (czyli sama decyduje o opuszczeniu) danego
kraju, to ZWALNIA tutejszych pracowników. Wtedy oni NIE SĄ związani żadnymi
klauzulami.

2. KLuzule podpisują tylko pracownicy CHCĄCY OPUŚCIĆ firmę za porozumieniem
stron. A NA RAZIE NIE CHCĄ.

3. Polskie firmy nie przejmują pracowników obecnie, bo oni po prostu NIE
CHCĄ się przenosić. Zarabiają w sroc, więcej niż prezydent RP.

4. Gdy ZOSTANĄ ZWOLNIENI, to WTEDY natychmiast będą przejęci - WRAZ Z
TAJEMNICAMI PRODUKCJI (ba, już mają propozycje z całego świata - Włochy,
Australia, USA, Niemcy, GB).
I będą mogli z biegu przyjąć oferty tej pracy, bo jako zwalniani NIE
PODPISYWALI KLAUZUL.
Jednak podoba im się tylko w Polsce i nie chcą stąd wyjeżdżać wcale. Tu też
są rozrywani i też proponuje im sie super pieniądze.

Już rozumiesz?
Jaśniej już się nie da. Gdy wreszcie cokolwiek z tego zrozumiesz,
zobaczysz, jak śmieszne jest twoje straszenie wizjami o skansenach,
nieuwzglednianiu Polski w planach biznesowych itd. pierdoły.
A z ,,patentami" też bywa różnie, ZWŁASZCZA w farmacji, biotechnologii itd.
Istnieją tzw. ,,ogródki technologiczne", o których nie mam zamiaru ciebie
nauczać, bo znowu nie zrozumiesz. Powiem ci tylko tyle, że do tych ogródków
prowadzą bardzo liczne boczne furtki. A DUŻA firma zawsze znajdzie prawny
kluczyk.

No, to spadaj, kysz, kysz :)
Idź ćwiczyć czytanie ze zrozumieniem.

8. Data: 2021-12-07 14:31:53

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.12.2021 o 13:36, XL pisze:

> 1. Kiedy firma ZABIERA SIĘ z (czyli sama decyduje o opuszczeniu) danego
> kraju, to ZWALNIA tutejszych pracowników. Wtedy oni NIE SĄ związani żadnymi
> klauzulami.

Musisz się jeszcze sporo douczyć. Jak zwykle.

> 2. KLuzule podpisują tylko pracownicy CHCĄCY OPUŚCIĆ firmę za porozumieniem
> stron. A NA RAZIE NIE CHCĄ.

Bredzisz. Nie masz pojęcia o czym piszesz.
Jak chcesz zmusić pracownika do podpisania umowy o zakazie konkurencji,
gdy ten pracownik chce odejść? W dyby do zakujesz i wypuścisz dopiero
jak podpisze?

Jak już jest podpisana taka umowa o zakazie konkurencji po zakończeniu
stosunku pracy, to forma rozwiązania umowy o pracę nie ma kompletnie
znaczenia. Dopóki firma wypłaca odszkodowanie masz taki zakaz i już. Tak
długo, na jak długo się zgodziłaś w umowie. Jak firma bogata, to może z
pracownikiem podpisać umowę nawet na 10 czy więcej lat - KP tego nie
reguluje. Nie chcesz mieć takiej umowy, to nie podpisuj i tyle. Albo
wypłać firmie odszkodowanie i wtedy przestanie cię obowiązywać.

> 3. Polskie firmy nie przejmują pracowników obecnie, bo oni po prostu NIE
> CHCĄ się przenosić.

Niesamowite. A podobno tak im źle u tych obcych.

> 4. Gdy ZOSTANĄ ZWOLNIENI, to WTEDY natychmiast będą przejęci - WRAZ Z
> TAJEMNICAMI PRODUKCJI (ba, już mają propozycje z całego świata - Włochy,
> Australia, USA, Niemcy, GB).

Nie bredź. Każda szanująca się firma przy zatrudnianiu pracowników na
kluczowych stanowiskach z dostępem do informacji poufnych wymaga
podpisania takiej umowy. Takimi firmami debile nie zarządzają.
Ja wiem, że ci się wydaje, że tak jest, ale tak nie jest.

Najwyraźniej piszesz o szeregowych pracownikach, na których pracodawca
mam wylane, czy odejdą czy nie. Umiejętność mycia próbówek to nie rocket
science. A po drugie, wiele rzeczy jest chronionych patentami i możesz
mieć zajebistą wiedzę, ale bez patenu (albo zakupu licencji), to sobie
możesz pogwizdać.

> I będą mogli z biegu przyjąć oferty tej pracy, bo jako zwalniani NIE
> PODPISYWALI KLAUZUL.

Tylko debil podpisałby taką umowę PRZY ZWALNIANIU, no chyba że wysokość
odszkodowania byłaby większa niż wynagrodzenie w nowej pracy.
Nikt normalny nie proponuje pracownikowi takiej umowy przy zwalnianiu,
lecz podczas zatrudniania, lub już w trakcie pracy, gdy pracownik
dostaje dostęp do takich informacji.

> Jednak podoba im się tylko w Polsce i nie chcą stąd wyjeżdżać wcale. Tu też
> są rozrywani i też proponuje im sie super pieniądze.

To dlaczego nadal pracują u tego zagranicznego krwiopijcy? Co ich tam
trzyma, skoro w polskich firmach proponują im też "super pieniądze"?
Upośledzeni są?

> Już rozumiesz?

Oczywiście. Od początku rozumiałem, że bladego pojęcia nie masz o czym
piszesz. Jak zwykle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2021-12-07 17:01:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.12.2021 o 13:36, XL pisze:
> 2. KLuzule podpisują tylko pracownicy CHCĄCY OPUŚCIĆ firmę za
> porozumieniem

What?

Klauzule to się podpisuje przy podpisywaniu umowy o pracę/kontraktu itp.
Nie przy odchodzeniu. Chyba że firma w zamian zapłaci duże pieniądze.

--

Ewa

Blackouts are red and green.
Przymus keczupowania dla medyków ?
Wielkie budowle cywilizacyjne Platformy Obywatelskiej.
Znacie? - to poczytajcie, kowidioci.
Druga PRAWDZIWA pandemia.