Tuja brabant...

1. Data: 2007-10-01 11:59:48

Temat: Tuja brabant...
Od: Buba <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Czy ktoś może mi powiedzieć co się dzieje z moją tują?
http://strony.aster.pl/kawka/Rozne/Tuja

Posadzona latem zeszłego roku.
Wiosną pojawiły sie takie dziwne pąki, były zielone, a teraz
przybrały kolor taki jak na zdjęciach.
Czy to jakieś kwitnienie czy choroba?

Buba

2. Data: 2007-10-01 12:34:02

Temat: Re: Tuja brabant...
Od: Buba <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatko napisał(a):

> _Owocniki-nasiona_ :D

Aaa, czyli wszystko ok?
Jak się cieszę :-)

--
Buba

3. Data: 2007-10-01 13:12:29

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-10-01 15:34:00

Od: nevisilien <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

haha.. no rozbawiles mnie :)
te "kwitnace" galazki mozna obcinac, wtedy roslina "idzie w liscie"
jest bujniejsza no i nie szpeci brazem :]

5. Data: 2007-10-01 19:18:25

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nevisilien napisał
> te "kwitnace" galazki mozna obcinac, wtedy roslina "idzie w liscie"
> jest bujniejsza no i nie szpeci brazem :]

Szyszkowanie jest zjawiskiem naturalnym
i nie wszyscy wszyscy uważają ,to za coś szpetnego.

Pozdrawiam, Barbara

6. Data: 2007-10-01 19:25:41

Od: Buba <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nevisilien napisał(a):
> haha.. no rozbawiles mnie :)
> te "kwitnace" galazki mozna obcinac, wtedy roslina "idzie w liscie"
> jest bujniejsza no i nie szpeci brazem :]

Bardzo dziękuję:-)
Widzę, że zadałam pytanie na właściwej grupie.

--
Buba

7. Data: 2007-10-04 19:48:55

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Buba" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo dziękuję:-)
> Widzę, że zadałam pytanie na właściwej grupie.

Pewnie, ze tak :)
Ciekawe, czy pojawia sie siewki u Ciebie. One u nas ladnie kielkuja ale do
samosiewu sa konieczne specyficzne warunki. W nieodpowiednich nie pomoze
nawet cala masa szyszkujacych zywotnikow.
Podczas ostatniego spaceru po ogrodzie znalazlem sporo nasion zywotnika
olbrzymiego w okolicy gdzie rosnie. To jego pierwszy rok owocowania i juz
dosc obfity. Licze na samosiewki :)

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2007-10-05 06:41:42

Od: Buba <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):
> [...]
> samosiewu sa konieczne specyficzne warunki. W nieodpowiednich nie pomoze
> nawet cala masa szyszkujacych zywotnikow.

A to się rozsiewa jakoś w bliskiej okolicy tui?

> Podczas ostatniego spaceru po ogrodzie znalazlem sporo nasion zywotnika
> olbrzymiego w okolicy gdzie rosnie. To jego pierwszy rok owocowania i juz
> dosc obfity. Licze na samosiewki :)

Nie obraziłabym się gdyby i u mnie się rozsiało.

--
Buba

9. Data: 2007-10-05 21:19:55

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> A to się rozsiewa jakoś w bliskiej okolicy tui?

To zalezy od wiatru. Moze sie zasiac i kilkadziesiat metrow dalej, jak i
blizej takze.

Pozdrawiam,
Bpjea

jaka to roślina ?