CedraOgrody - zapraszam

1. Data: 2007-09-29 08:33:35

Temat: CedraOgrody - zapraszam
Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W ramach swojej działalności CedraOgrody projektuję, zakładam i
pielęgnuję obszary zieleni.
Moje dotychczasowe realizacje potwierdzają fakt, że ogrody mogą być
ładne i przynosić radość ich Właścicielom.

Realizowanie potrzeb Klientów w ramach prowadzonych przeze mnie
projektów wraz z chęcią stworzenia czegoś wyjątkowego, zaowocowało
pełnymi smaku i elegancji ogrodami, z których zarówno ich Właściciele
jak i ja jestem bardzo dumna.

Zapraszam serdecznie na moje strony internetowe.

Edyta Strugała
CedraOgrody

2. Data: 2007-09-29 11:59:35

Temat: Re: CedraOgrody - zapraszam
Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

Zapraszam serdecznie na moje strony internetowe.

Przydały by się jakieś linki.

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2007-09-29 14:53:21

Od: "janusz hardyk" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Przydały by się jakieś linki

proszę bardzo!
http://www.cedraogrody.com/
widziałem lepsze! Ale co tam poczytać można!

4. Data: 2007-09-29 15:34:21

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@g...com pisze:
> [...]
> jak i ja jestem bardzo dumna.
>
> Zapraszam serdecznie na moje strony internetowe.

Jeśli to http://www.cedraogrody.com/files/tulipany_big.jpg Twoje
dzieło, to gratulacje. Też miałam coś takiego dawno na myśli, a ziściło
się w postaci tego zdjęcia.
Kiedy już będę mogła założyć kawałek ogrodu z prawdziwego zdarzenia,
właśnie od tego zacznę :-)

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

5. Data: 2007-09-29 18:32:59

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Sep 2007 17:34:21 +0200, Ikselka napisał(a):

> Jeśli to http://www.cedraogrody.com/files/tulipany_big.jpg Twoje
> dzieło, to gratulacje.

A ja mam dziwne wrażenie, że gdzieś już to zdjęcie w sieci widziałam...

Pozdrawiam,
Marta

6. Data: 2007-09-29 20:10:46

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra pisze:

> A ja mam dziwne wrażenie, że gdzieś już to zdjęcie w sieci widziałam...

Zdjęcie czy założenie?
;-)
pozdr. wzrokowo Jerzy

7. Data: 2007-09-29 21:19:28

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Sep 2007 22:10:46 +0200, Jerzy Nowak napisał(a):

> Zdjęcie czy założenie?
> ;-)

Zdjęcie, ale głową nie ręczę.

Pozdrawiam,
Marta

ogród w lesie
Żółknący rododendron
[SPAM] mgr inż. architektury krajobrazu szuka nowej pracy
Pnącze na balkon - prośba o typy
Żywopłot ze śliwy kiedy ciąć i jak często