Żółknący rododendron

1. Data: 2007-09-28 14:42:22

Temat: Żółknący rododendron
Od: "Stanisława Żwierełło" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od ok.miesiąca zaczęły pojawiać się żółte,opadające liście
na rododendronie.
Zasilałam nawozem specjalnym do rododendronów zgodnie z instrukcją.
Co to może być?

http://voila.pl/0oevk/?1

2. Data: 2007-09-30 20:31:46

Temat: Re: Żółknący rododendron
Od: Igor Kotlicki <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanisława Żwierełło pisze:
> [...]
> na rododendronie.
> Zasilałam nawozem specjalnym do rododendronów zgodnie z instrukcją.

Pewnie jesien.
Moj ma to samo.
Zweryfikowalem u pana Rhododendroniara i powiedzial, ze jak to dotyczy
kilku lisci i to tych "starych" to normalne.

BR
Igus'

[SPAM] mgr inż. architektury krajobrazu szuka nowej pracy
Pnącze na balkon - prośba o typy
Żywopłot ze śliwy kiedy ciąć i jak często
morele, rzadki temat
Pochwała Hondy