Tunel foliowy

1. Data: 2003-08-12 12:17:58

Temat: Tunel foliowy
Od: "polter" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos z szanownych grupowiczow dysponuje moze "schematem ideowym"
konstrukcji tunelu foliowego, tak aby mozna bylo ew. zbudowac samemu?
Za wszelkie info z gory dzieki
pozdr
polter

2. Data: 2003-08-12 20:55:40

Temat: Re: Tunel foliowy
Od: "Leszek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
rok temu podjąłem konstrukcyjne wyzwanie i sam "zaprojektowałem" i wykonałem
konstrukcję. tunel ma 10mx3m i 2,5 m wys. interesuje? jak tak to co byś
chciał wiedzieć

3. Data: 2003-08-12 21:33:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-08-12 22:26:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z folia
> tasma i farba kosztowal mnie on okolo 420 zl
> (nie liczac naszego czasu, pradu i elekrod )

A piwo to co? za darmo?:-))
> :)
> gotowy podobnej wielkosci
> ale nie tak solidnie wykonany ( jedne drzwi i ilosc stezen wiatrowych )
> kosztowal 1 600 zlotych
> :)
> schematu nie mam
> ale moge pstryknac fotki

No nareszcie:-))
> [...]
> trzyma ale nie wyglada zbyt estetycznie
> no i nie wiem jak tak pofastrygowana folia wytrzyma jesienne wichury

A ja z Tadzia:-)

Pozdrawia zadowolony boletus

5. Data: 2003-08-13 00:03:26

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-08-13 00:19:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzis naprzyklad z mysla o tobie pstryknalem swoje 3 lilie wodne
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Dziękuję,dziękuję mości fotodzieju:-)

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-08-13 01:41:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i praktycznie zawsze na ktorys rogatkach stoi choc jeden radiowoz
> lepiej nie ryzykowac jazdy po piwku przejezdzajac przez Buk

Nawet na hulajnodze ?:-))

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Pozdrawia hulaj hop boletus