Re: Tunel foliowy

From: s...@s...pl (Tadeusz Smal)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Tunel foliowy
Date: 12 Aug 2003 23:33:06 +0200

From: "polter" <p...@i...pl>

> Witam
> Czy ktos z szanownych grupowiczow dysponuje moze "schematem ideowym"
> konstrukcji tunelu foliowego, tak aby mozna bylo ew. zbudowac samemu?
> Za wszelkie info z gory dzieki
> pozdr
> polter
:)
temat przerabialem wczesna wiosna
zrobilismy sobie z kumplem dwa foliowce
o wymiarach 3 na 5 metrow
moj w pionie 2,25 a kolegi 2,45
:)
ten moj dlatego nizszy
ze ja robilem przeslo z jednej rury 3/4 cala
a kumpel byl bardziej dokladny i dospawywal przedluzki
:)
przesla oraz dolna rama rura czarna 3/4 '
zwiazanie gora
boczne oraz w polowie wysokosci scian
oraz w obustronnych szczytach drzwi z osciezami
z rury 1/2 ' tez czarnej
:)
stezenia wiatrowe wezlow z preta stalowego
calosc pomalowana 2x hameraitem
:)
bez folii konstrukcja wyniosla nas po 300 zl
z folia
tasma i farba kosztowal mnie on okolo 420 zl
(nie liczac naszego czasu, pradu i elekrod )
:)
gotowy podobnej wielkosci
ale nie tak solidnie wykonany ( jedne drzwi i ilosc stezen wiatrowych )
kosztowal 1 600 zlotych
:)
schematu nie mam
ale moge pstryknac fotki
:)
w zasadzie jedynym bledem jaki zrobilismy
bylo zamiast tak jak nam radzili praktycy _zgrzewania folii
klejenie jej tasma techniczna
:)
wygladalo estetycznie
ale na oklejenie szczytow
drzwi itd zuzylismy jej po prawie po 50 metrowe rolki na foliowiec
a gdy tylko przyszly upaly to odkleil sie klej z tasmy
:)
aby nie rozbierac i wykopywac folii
"awaryjnie"zakladki pofastrygowalismy gwozdziami
trzyma ale nie wyglada zbyt estetycznie
no i nie wiem jak tak pofastrygowana folia wytrzyma jesienne wichury
?
z foliowca jestem bardzo zadowolony
:)
z pozdrowieniami i usmiechami