przesadzanie milinu

1. Data: 2003-08-12 08:47:56

Temat: przesadzanie milinu
Od: "Agnessa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak to jest z tym zakładaniem ogrodu,nieprzerwanie cos przesadzam,teraz
przyszła kolej na milin posadzony w czerwcu,czy mogę go przesadzic teraz w
te upały-wiadomo codziennie bede podlewała mojego ulubieńca bo rośnie jak
wariat .

pozdrawiam Agnieszka

2. Data: 2003-08-12 09:15:51

Temat: Re: przesadzanie milinu
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> te upały-wiadomo codziennie bede podlewała mojego ulubieńca bo rośnie jak

Milinu nie ruszaj.

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-08-12 09:22:23

Od: "fk" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, a czy jest ktoś wsrod Was komu milin zakwitł ?
Jeśli tak to po ilu latach ?
Ewa

4. Data: 2003-08-12 09:23:39

Od: "Agnessa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Milinu nie ruszaj.
>

> A kiedy moge go ruszyć,bo przesadzić bedę musiała.

pozdrawiam Agnieszka

5. Data: 2003-08-12 09:31:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jak się zrobi chłodniej (i wilgotniej). A w ogóle biorąc pod uwagę jego
niecałkowitą mrozoodporność, to może wskazane byłoby przesadzanie wiosenne.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-08-12 09:59:18

Od: "Agnessa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się zrobi chłodniej (i wilgotniej). A w ogóle biorąc pod uwagę jego
> niecałkowitą mrozoodporność, to może wskazane byłoby przesadzanie
wiosenne.

> Pozdrawiam, Basia.

Dzięki,oby było bezpieczniej ruszę go dopiero wiosną po przymrozkach czyli
chyba w maju?

pozdrawiam Agnieszka

7. Data: 2003-08-12 10:10:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiosenne.
> >

> Dzięki,oby było bezpieczniej ruszę go dopiero wiosną po przymrozkach czyli
> chyba w maju?

W kwietniu. A na wypadek przymrozku trzeba sobie przygotować coś do okrycia.
Zresztą przypuszczam, że w trakcie przesadzania i tak będzie musiał być
przycięty?

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2003-08-12 10:43:21

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, a czy jest ktoś wsrod Was komu milin zakwitł ?
Taak. dowody http://www.best-dog.net/acubenes/galeryjka/ogrod6.ht
ml
> Jeśli tak to po ilu latach ?
Po 3 od posadzenia.
W tym roku jednak oba mocno dostaly po glowie zima, a moze wiosna, nic nie
zwiastuje pakow kwiatowych, a o tej porze juz byc powinny i to kwitnace.

Pozdrawiam
Asia

9. Data: 2003-08-12 11:10:18

Od: "fk" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepiękne zdjęcia :-)Rzezcywiscie zakwitł . Toja musze zaczekac jeszcze rok
, mam nadzieję ze też tak pięknie zakwitnie .
Ewa

10. Data: 2003-08-12 11:14:22

Od: "fk" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze raz ja .JAKIE PIEKNE ZDJĘCIA .
> [...]
> zwiastuje pakow kwiatowych, a o tej porze juz byc powinny i to kwitnace.

grzyby ?
Jak dlugo kwitnie lilia wodna?
magnolia
Borówka amerykańska