Tuning zmywarki Bosch

1. Data: 2006-06-12 07:17:22

Temat: Tuning zmywarki Bosch
Od: "Xeper" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry,

Tytul troche niepowazny, ale sprawa jak najbardziej...

Od tygodni uzywam zmywarke do zabudowy Bosch SRV45T03 z wymiennikiem
ciepla.
Zmywarka dziala i nawet myje ;)

Niestety, jedyny problem jest z jej glosnoscia - w nocy zmywarke
slychac nawet na pietrze, gdyz kuchnia jest otwarta na reszte
pomieszczen.

Dlatego po dokladnym przeczytaniu instrukcji (i nie znalezieniu
przeciwskazan) zabralem sie za jej tuning.
Po pierwsze, pomiedzy zmywarke a blat naszafkowy wsunalem cienka
pianke, podobna do takiej podpanelowej. Potem, pod zmywarke upchnalem
welne mineralna. Welna zawija sie od przodu zmywarki do gory, az do
gornej krawedzi cokolu podszafkowego.

Po dolozeniu izolacji akustycznej zmywarka pracuje duzo ciszej,
naprawde roznica jest duzo wieksza niz by mozna wytlumaczyc to
autosugestia :)

Mam jedynie watpliwosc, czy takie dodatkowa warstwa izolacji nie
wplynie negatywnie na jej eksploatacje. Czy ktos z Was moglby wspomoc
informacja lub swoimi doswiadczeniami?

Dziekuje i pozdrawiam
Wojtek <Xeper> Gawronski

2. Data: 2006-06-16 16:54:45

Temat: Re: Tuning zmywarki Bosch
Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pianke, podobna do takiej podpanelowej. Potem, pod zmywarke upchnalem
> welne mineralna. Welna zawija sie od przodu zmywarki do gory, az do

Nie wiem, czy to dobry pomysł - wełna z czasem zacznie się kruszyć,
a jej mikrowłókienka trafią razem z powietrzem do Twoich płuc.
Może zapakuj ją w szczelny worek foliowy?

T.

3. Data: 2006-06-16 18:41:38

Od: "Xeper" <xeper1[at]wp[dot]pl_@tojuz.nie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Może zapakuj ją w szczelny worek foliowy?

Dobry pomysl! Dzieki za podpowiedz...

Pozdrawiam
Wojtek <Xeper> Gawronski

gdzie kupie takie płytki
co polecaćie do zakupu sprzetu agd do zabudowy
Remont mieszkania - Wrocław
[spam] Tanie rozmowy z JAJAH
Pralka Whirpool - problem techniczny.