Tupet

51. Data: 2020-06-30 13:48:28

Temat: Re: Tupet
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2020 o 12:33, XL pisze:

> Przeżyjesz. Na do widzenia głaszczę i przytulam - chusteczki nie oddawaj,
> upierz i używaj wielokrotnie, BĄDŹ EKO 3-)

co ty w zyciu zrobilas, ze cie tak pokaralo, ot zagadka, ogolnie rzecz
biorac ludzie nie zasluguja na taki los, a tu prosze, oznaczaloby to, ze
to na twoje wlasne wyrazne zyczenie

--
gazebo

52. Data: 2020-06-30 14:32:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> co ty w zyciu zrobilas, ze cie tak pokaralo, ot zagadka,

Ho ho ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

53. Data: 2020-06-30 14:51:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2020 o 13:32, XL pisze:

> Ho ho ?

wiec zasluzenie dostajesz w dupe

--
gazebo

54. Data: 2020-06-30 15:30:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2020 o 09:54, gazebo pisze:

> po taniosci, chyba sie skusze, w sam na starcza degrengolade
>
> https://www.olx.pl/oferta/swierszczyk-plomyk-plomycz
ek-mis-pentliczek-stare-gazetki-dla-dzieci-CID751-ID
eY0Bx.html

Skojarzenia wiele mówią o ludziach. ;) Jednym brakuje seksu, a drugim...? ;)

Ewa

55. Data: 2020-06-30 15:39:24

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ewa. Mam wrażenie że tu wszystkim brakuje seksu :)

56. Data: 2020-06-30 15:49:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2020 o 14:39, z...@g...com pisze:
> Ewa. Mam wrażenie że tu wszystkim brakuje seksu :)

trzecia wladza powiadasz? :)))

--
gazebo

57. Data: 2020-06-30 15:51:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2020 o 14:30, FEniks pisze:

> [...]
eY0Bx.html

> Skojarzenia wiele mówią o ludziach. ;) Jednym brakuje seksu, a

meskiej koszuli :)

--
gazebo

58. Data: 2020-07-01 03:28:28

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-30 09:00, XL wrote:
> [...]
ism-on-technological-steroids-the-chinese-social-cre
dit-system/

na-technologicznych-sterydach-chinski-system-zaufani
a-spolecznego/

> Nie trzeba, ale dzięki. Piąte przez dziesiąte rozgryzę i angielską :-)

Nie wontpie... ale, dla potomnych i zeby se jakies neo poczytal w co
siem pakujom...?

59. Data: 2020-07-01 03:42:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-30 09:13, XL wrote:
> [...]
znala-ze-zachecala-homoseksualistow-do-kaplanstwa-ab
y-prowadzac-podwojne-zycie-niszczyli-kosciol-od-srod
ka-8533/

> O, i w dodatku przewodnicząca Związku Nauczycieli. Ten ,,nasz" też taki
> funkcyjny. Miłość do Stalina nadal trzyma w statucie ZNP.

juz niedlugo...:)

60. Data: 2020-07-01 07:36:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
a-spolecznego/

> Nie wontpie... ale, dla potomnych i zeby se jakies neo poczytal w co

Niesamowity artykuł. Przekazałam i dla neo.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

S-POKO :-)
BeastMilk made by BillyGates czyli walka z karmieniem piersiom
Stuhry i Szczurki...
Życzenia na niedzielę :)
A.D. 2020!