S-POKO :-)

1. Data: 2020-06-28 14:10:39

Temat: S-POKO :-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli NAWET się ryp... ups, trzaśnie, i nowy prezydent nie będzie chciał
współpracować z rządem PiS, rząd PiS np. może się podać do dymisji. WTEDY
ów będzie musiał POwołać nowy rząd. Powiedzmy, że POwierzy fotel premiera
swojej skompromitowanej POprzedniczce , pani KB. Jednak brak WIĘKSZOŚCI
SEJMOWEJ nie pozwoli im na samodzielne sformowanie rządu - i będą musieli
zwrócić się gdzie? DO PiS :-)
A Sejm nie może się rozwiązać, może skrócić swoją kadencję i to tylko na...
WŁASNY WIĘKSZOŚCIOWY WNIOSEK :-)
Ale wtedy także Senat idzie spać.
Co prawda także prezydent może skrócić kadencję Sejmu, ale tylko w ściśle
określonych przypadkach, które akurat w dzisiejszej sytuacji nie zajdą.
Przy Sejmie automatycznie PADa Senat. No i mamy kolejne wybory
parlamentarne - więc dużo by mogło się POpsuć samym tym, którzy chcieliby
PiSowi psuć. Wątpię, czy taki tęczowy chciałby tę piramidę karcianą tykać.
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Skrócenie_kadencji_S
ejmu

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-06-28 16:12:07

Temat: Re: S-POKO :-)
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/06/2020 o 13:10, XL pisze:
> [...]
> PiSowi psuć. Wątpię, czy taki tęczowy chciałby tę piramidę karcianą tykać.

jestem za, musi cos pierdolnac jak sie burze skoncza

--
gazebo

3. Data: 2020-06-29 00:12:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Skrócenie_kadencji_S
ejmu

jestem za, musi cos pierdolnac jak sie burze skoncza
---
najPOzniej na jesieni pieprznie znacznie wiecej.
Bez wladz mozemy siem nie pozbierac.
15 sierpnia granicom ostatecznom bajzlu albo...
https://m.youtube.com/watch?v=0z6vWl7V4BQ

4. Data: 2020-06-29 06:47:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/06/2020 o 23:12, m...@g...com pisze:
> [...]
> najPOzniej na jesieni pieprznie znacznie wiecej.
> Bez wladz mozemy siem nie pozbierac.
> 15 sierpnia granicom ostatecznom bajzlu albo...

NATO nas wspomoze :]

--
gazebo

5. Data: 2020-07-01 01:12:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najPOzniej na jesieni pieprznie znacznie wiecej.
> Bez wladz mozemy siem nie pozbierac.
> 15 sierpnia granicom ostatecznom bajzlu albo...

WOW! Nie napisales "was"... ;P
Bendom z ciebie ludzie? ;)
Tyle ze moze byc za POzno...

6. Data: 2020-07-01 09:10:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/07/2020 o 00:12, m...@g...com pisze:

> ---
> WOW! Nie napisales "was"... ;P
> Bendom z ciebie ludzie? ;)
> Tyle ze moze byc za POzno...

wow, nie przerobiles mojego posta, nie, ludzie z ciebie nie beda
--
gazebo

7. Data: 2020-07-01 10:08:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> NATO nas wspomoze :]
> ---
> WOW! Nie napisales "was"... ;P

Dojrzewa. Dojrzewa.

> Bendom z ciebie ludzie? ;)
> Tyle ze moze byc za POzno...

J.w.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-07-01 22:36:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ---
> WOW! Nie napisales "was"... ;P
> Bendom z ciebie ludzie? ;)
> Tyle ze moze byc za POzno...

wow, nie przerobiles mojego posta, nie, ludzie z ciebie nie beda
---
Nie muszom kiedys tam byc bo juz som,
a z ciebie to tylKo suche wiury som ;P
Ale i zheblowanych zyciem Bog Kocha ;)

9. Data: 2020-07-04 11:08:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/07/2020 o 21:36, m...@g...com pisze:

> Nie muszom kiedys tam byc bo juz som,
> a z ciebie to tylKo suche wiury som ;P
> Ale i zheblowanych zyciem Bog Kocha ;)

SOR, to ci jest potrzebne

--
gazebo

10. Data: 2020-07-04 11:09:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

--
gazebo

BeastMilk made by BillyGates czyli walka z karmieniem piersiom
Stuhry i Szczurki...
Życzenia na niedzielę :)
A.D. 2020!
POlska KOntra TenKraj ;)