Tupet

1. Data: 2020-06-28 20:32:19

Temat: Tupet
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1484481,lubelsk
ie-ksiadz-i-matka-maloletniej-oskarzeni-o-prezentowa
nie-tresci-pornograficznych.html

"Do przestępstw miało dochodzić w latach 2016-2018. Według aktu
oskarżenia ksiądz prezentował małoletniej poniżej 15. roku życia treści
pornograficzne w postaci zdjęć męskich narządów płciowych wysyłając je
na telefon, który użytkowała dziewczynka, a także wysyłał jej SMS-y z
propozycją obcowania płciowego oraz propozycją - jak to określa
prokuratura - "udziału w utrwalaniu treści pornograficznych".

Mężczyzna według prokuratury nakłaniał też matkę małoletniej, aby
prezentowała mu treści pornograficzne z udziałem córki, przysyłał SMS-y
z prośbami i żądaniami przesłania mu zdjęć narządów rodnych małoletniej.

Matka dziewczynki jest oskarżona to, że wykonywała zdjęcia swojej nagiej
córki w pozycjach seksualnych oraz zdjęcia jej narządów rodnych, a
następnie część z nich przesyłała na telefon księdza, a także
prezentowała za pośrednictwem strony foto.pl."

A inne matki zaganiają potem swoje własne dzieci do "spowiedzi" do
takiego zwyrola. I są zdziwione, gdy normalni ludzie mówią im, że źle robią.
Religie robią ludziom straszne spustoszenie w mózgach i wyłączają im
samodzielne myślenie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-06-28 20:37:37

Temat: Re: Tupet
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> następnie część z nich przesyłała na telefon księdza, a także
> prezentowała za pośrednictwem strony foto.pl."

... same prowadzają swoje córki na impry do pedofila Polańskiego.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-06-28 21:02:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/06/2020 o 19:37, XL pisze:
ie-ksiadz-i-matka-maloletniej-oskarzeni-o-prezentowa
nie-tresci-pornograficznych.html

> ... same prowadzają swoje córki na impry do pedofila Polańskiego.

Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera

--
gazebo

4. Data: 2020-06-28 21:50:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.06.2020 o 20:37, XL pisze:
ie-ksiadz-i-matka-maloletniej-oskarzeni-o-prezentowa
nie-tresci-pornograficznych.html

> ... same prowadzają swoje córki na impry do pedofila Polańskiego.

Aha. I to usprawiedliwia sukienkowych pedofilów, biskupów i papieża
chroniących pedofilów? A głupota i przestępstwa innych matek
usprawiedliwiają głupotę i przestępstwa religijnych matek?

Czy może dlatego to napisałaś, bo papież przeniósł Polańskiego do innej
parafii, a biskup okłamał prokuraturę, że dokumenty wysłał już do Watykanu?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2020-06-28 23:08:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
ie-ksiadz-i-matka-maloletniej-oskarzeni-o-prezentowa
nie-tresci-pornograficznych.html

> Aha. I to usprawiedliwia sukienkowych

Odczarowuje, kiciuś.
WTAPIA W TŁUM, w którym wokoło tłumu pedofili nie-sukienkowych (Jackson,
Polański i inni tam samsonowaci czy zanussowaci i kto tam jeszcze) gromadzi
się jeszcze większy tłum broniących ich i relatywizujących lub wręcz
niwelujących ich winę obronicieli - prócz takich jak ty blotek są w tym
tłumie także gwiazdy, tzw. intelektualiści oraz tzw. twórcy, słowem
śmietanka, wywodząca się ze środowisk wiodących w tworzeniu tzw. kultury
oraz wymachujących hasłami tzw. tolerancji i mających gęby pełne innych
podobnych EUFEMIZMÓW ułatwiających proceder GWAŁCENIA DZIECIAKÓW.
,,Sukienkowych" jest tu zaledwie procent. I służą oni tylko do tego, aby być
kozłami ofiarnymi na ołtarzu POWSZECHNEGO PRZYZWOLENIA.
Twojego przyzwolenia w szczególności.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-06-29 05:37:27

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-28 20:32, Kviat wrote:
> [...]
> propozycją obcowania płciowego oraz propozycją - jak to określa
> prokuratura - "udziału w utrwalaniu treści pornograficznych".

//moze, tez chciala zostac ministrantem...?

7. Data: 2020-06-29 12:00:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.06.2020 o 23:08, XL pisze:
ie-ksiadz-i-matka-maloletniej-oskarzeni-o-prezentowa
nie-tresci-pornograficznych.html

> Odczarowuje, kiciuś.

Nie.
Po prostu takim jak ty to nie przeszkadza.
Bo przecież jak obmacuje "konsekrowanymi" łapami, to sam panbuk
obmacuje, a to przecież nie może być pedofilia, nie?
Wy religianci macie taki śmietnik w głowie, że największe kurewstwo
jesteś sobie w stanie wytłumaczyć, byle by było robione z panbukiem na
sztandarach.

> WTAPIA W TŁUM, w którym wokoło tłumu pedofili nie-sukienkowych

Bzdura. I dobrze o tym wiesz.

> ,,Sukienkowych" jest tu zaledwie procent.

Bzdura. I dobrze o tym wiesz.
Dane na temat ilości pedofilstwa w kościołach znasz, bo są publicznie
dostępne (a to tylko te, które wyszły na jaw...), dane na temat
instytucjonalnego ukrywania i ochraniania pedofilów w kościołach znasz,
bo są publicznie dostępne (a to tylko te, które wyszły na jaw...), skalę
tego procederu znasz... i pomimo tego bezczelnie kłamiesz.
Obrzydliwe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2020-06-29 14:43:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> Wy religianci macie taki śmietnik w głowie, że największe kurewstwo
> jesteś sobie w stanie wytłumaczyć, byle by było robione z panbukiem na

To wy, lewacy, tak macie - z ,,tolerancją" na sztandarach.

> Bzdura. I dobrze o tym wiesz.

Nie, nie ,,bzdura" - i dobrze o tym wiesz.

> Bzdura. I dobrze o tym wiesz.
> Dane na temat ilości pedofilstwa w kościołach znasz, bo są publicznie
> dostępne (a to tylko te, które wyszły na jaw...),

A ty znasz oczywiście także te, co nie wyszły.
No super, że masz takie wtyki - to podaj, ile tej ,,ilości" ,,nie wyszło na
jaw" oprocz pedofila Samsona i jemu podobnych dyrygentów chórów
chłopiecych, majkelów dżeksonów itd. pedofilskiej ferajny, co jej tak
zajadle bronicie. W tvprogramie swego czasu aż Hołdys jako jedyny
zaproszony NORMALNY olał założenia programu, bo nie zdzierżył i się
wypowiedział bardzo dosadnie, gdy Holland i (nomen omen) Zanussi dostawali
orgazmu w obronie Polańskiego.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-06-29 15:17:21

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 czerwca 2020 20:37:54 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> ... same prowadzają swoje córki na impry do pedofila Polańskiego.

Też.

10. Data: 2020-06-29 15:20:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 czerwca 2020 14:43:49 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> i (nomen omen) Zanussi

Do którego aluzje były w pewnym filmie Latkowskiego.
Pozamiatano pod dywan.

S-POKO :-)
BeastMilk made by BillyGates czyli walka z karmieniem piersiom
Stuhry i Szczurki...
Życzenia na niedzielę :)
A.D. 2020!