Turkuć podjadek

21. Data: 2003-06-04 22:03:18

Temat: Re: Turkuć podjadek
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie kret urojony to szczegolny przypadek kreta zespolonego.
> Jego czesc rzeczywista jest zero.

A w postaci wykładniczej???
Pozdr. Jurek

22. Data: 2003-06-04 22:19:25

Temat: Odp: Turkuć podjadek
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:JTtDa.122436$V...@t...neo.rr.com.
..

> Oczywiscie kret urojony to szczegolny przypadek kreta zespolonego.
> Jego czesc rzeczywista jest zero.
No i przecież o to chodzi! To jest to panaceum. :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

23. Data: 2003-06-04 23:12:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> No i przecież o to chodzi! To jest to panaceum. :-))

Faktycznie. Moze to nalezy dodac do metod na krety opisanych
na stronie grupowej? Mnozymy kreta przez pierwiastek z minus jeden
i z kreta rzeczywistego robi sie urojony. Uwazam to za metode bardzo
humanitarna.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2003-06-04 23:15:53

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:S1vDa.122524$V...@t...neo.rr.com.
..
> [...]
> na stronie grupowej? Mnozymy kreta przez pierwiastek z minus jeden > i z
kreta rzeczywistego robi sie urojony. Uwazam to za metode bardzo >

I jakże skuteczną!!! :-)
Przekonany jestem, że wpadliśmy przynajmniej na metodę skracania
kretokretyńskich dyskusji... :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
I do Rafała: Michał ma rację. Na stronie grupy powinna sie koniecznie
znaleźć ta skuteczna, najskuteczniejsza metoda na krety.
J.

25. Data: 2003-06-05 06:34:28

Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:S1vDa.122524$VP.31716627@twister.neo.rr.com...
> [...]
> na stronie grupowej? Mnozymy kreta przez pierwiastek z minus jeden
> i z kreta rzeczywistego robi sie urojony. Uwazam to za metode bardzo

Ale czy ten kret urojony jest w stanie kontrolować populację turkucia-
przecież o to tu chodzi.
Wątpię w to bardzo!!!.

> Pozdrowienia,
> Michal

Pozdrawiam Marek.

26. Data: 2003-06-05 06:45:21

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek <M...@w...usun_to.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bbmo83$6r8$...@w...itl.waw.pl...

> [...]
> wiadomości news:S1vDa.122524$VP.31716627@twister.neo.rr.com...

> Ale czy ten kret urojony jest w stanie kontrolować populację turkucia-

No to te turkucie też przez pierwiastek z minus jeden. ;-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

27. Data: 2003-06-05 12:49:10

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <M...@w...usun_to.pl> wrote in message news:bbmo83$6r8$1@www.itl.waw.pl...

> Ale czy ten kret urojony jest w stanie kontrolować populację turkucia-
> przecież o to tu chodzi.

Wylacznie turkucia urojonego. Ale sposoby pozbywania sie kreta sa
przeznaczone dla tych, co nie chca miec kretow, a za to chca miec turkucie.

Pozdrowienia,
Michal

28. Data: 2003-06-21 18:57:26

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> To wszystko jest efektem naruszenia delikatnego eko-systemu. Wybicie
> naturalnego wroga ( kreta), spowodowało nadmierny rozwój populacji tego
> świerszcza.

> Pozdrawiam Marek.

Turkuć podjadek nie jest świerszczem,należy do rodziny:Turkuciowate
(Gryllotalpidae).
Świerszcz do rodziny:Świerszczowate(Gryllidae).

Pozdrawia boletus

29. Data: 2003-06-23 06:47:22

Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Turkuć podjadek nie jest świerszczem,należy do rodziny:Turkuciowate
> (Gryllotalpidae).
> Świerszcz do rodziny:Świerszczowate(Gryllidae).
>
> Pozdrawia boletus

Nie znam się na tym, ale: Gryllus - świerszcz i Talpa - Skret; wg.
terrarium.com.pl

Marek.

Wystawic dabrowke?
nicienie