Turnus odnowy biologicznej.

1. Data: 2002-11-27 22:09:01

Temat: Turnus odnowy biologicznej.
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Faceci pisuja tu pewnie raczej nieczęsto, ja jednak mam pilną potrzebę.
Moja żona niedługo urodzi mi dziecko (to będzie syn) i kiedy teraz widzę
jak "dostaje w kość" jej ciało i jak bardzo jest tym załamana chciałbym coś
zrobić by nie była. No i wymyśliłem, wyczytałem gdzieś że sa tzw. Fermy piękności
lub Ośrodki Odnowy biologicznej.
Tyle tylko że który wybrać no i jakie zabiegi ? Nadmieniam że moja żona kocha góry.

Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie, może chociaz adresy. :-)

kARTON

2. Data: 2002-11-28 07:41:50

Temat: Re: Turnus odnowy biologicznej.
Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kocha góry.

> Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie, może chociaz adresy. :-)

Hotel "Smrek" Piwniczna - Kosarzyska - wiem że organizuje jakieś turnusy
wyszczuplające i pewnie odnowy biologicznej też - jak znajde chwilke
pogrzebie w sieci i wyszukam Ci link. a tak zupełnie na marginesie -
wspaniały pomysł!!!!!! tylko przecież ona nie wyjedzie zostawiajac
noworodka:)
kaska

3. Data: 2002-11-28 08:23:23

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kocha góry.

> Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie, może chociaz adresy. :-)

Dobra opinie ma osrodek Eris w Krynicy.
Podaje Ci linka:
http://www.eris.pl/krynica

Ja niestety nigdy tam.nie bylam... :(

Kaska

4. Data: 2002-11-28 09:00:11

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> Moja żona niedługo urodzi mi dziecko (to będzie syn) i kiedy teraz widzę
> jak "dostaje w kość" jej ciało i jak bardzo jest tym załamana chciałbym coś
> zrobić by nie była.

Powiedz Jej, żeby najlepiej się TERAZ takimi przyziemnymi
sprawami nie zajmowała. Serio.
Niech urodzi dzidziusia, wykarmi go ( karmienie piersią
JUZ bardzo pozytywnie wpływa na sylwetkę matki)
Naprawdę !
Te wszystkie zapasy jakie organizm kobiety był uprzejmy
podczas ciąży zrobić, TERAZ się właśnie przydadzą i to z pożytkiem
zarówno dla dziecka jak i matki.

Cieszcie się Waszym synkiem, sobie teraz głowy Odnową biologiczną
nie zajmujcie.
Rozumiem , ze chodzi głównie o to, że Ona pewnie
dość solidnie przytyła na wadze i głowę dam,
ze chodzi o rozstępy.

NIC już teraz na to nie poradzicie.
Jeśli te rozstępy są, to one i tak nie znikną, ale z czasem
zbledną i nie będą kiedyś już tak widoczne.

Kiedy Twoja żona urodzi, nie będzie miała czasu myśleć o
turnusach odnowy biologicznej.
Spokojnie !
Jeśli zależy Jej na wyglądzie, to za rok zabierze się za siebie
i to wystarczy.

Jeśli koniecznie chcesz Jej coś TERAZ polecić,
to kup jej preparaty pojędrniające skórę.
Jest tego od groma na rynku, są też specjalne dla kobiet
w ciąży. I tyle.

A kiedy już urodzi i nabierze sił, niech robi sobie
pod prysznicem takie naprzemienne zimne i gorące kąpiele.
Dwa razy w tygodniu poleć jej porządny piling całego ciała
za pomocą takich fajnych rękawic, specjanie do tego przeznaczonych.
Są teraz w każdej drogerii ( takie z pięcioma palcami, czy jednym)

Kup jej taki specjany peeling pod prysznic,
też jest tego na rynku sporo.

> No i wymyśliłem, wyczytałem gdzieś że sa tzw. Fermy piękności
> lub Ośrodki Odnowy biologicznej.

Na to też przyjdzie pora
Życzę szczęśliwego rozwiązania
i przekaż pozdrowienia Żonie :)

--
GABi

5. Data: 2002-11-29 13:10:30

Od: "Iza Wójcik" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do odpowiedzi Gabi absolutnie sie przychylam a poza tym nie wierze, zeby
Twoja zona nawet 2 miesiace po porodzie myslala o wyjezdzie do tego typu
osrodka.
W niektorych miejscach maja nawet takie " przedszkola" dla dzieci mam ,
ktore intensywnie sie "odnawiaja" ale sa to raczej miejsca dla starszych
pociech.
Wpisz w wyszukiwarce "Hulewicz" to pewnie pokaze Ci oferte wszystkich jego
osrodkow ale zaznaczam, ze ceny moga przestraszyc.
Znajoma byla ostatnio w Wiśle w osrodku "Jubilat" zaplacila cos ok. 1300zl
za dwa tygodnie, z wyzywieniem i kompletem zabiegow. Czula sie tam bardzo
fajnie tyle tylko ze to nie jest typowa "farma pieknosci" a raczej
sanatorium ze specjalnymi turnusami.
Strona Jubilata tez jest bardzo latwa do znalezienia w necie.

Iza Wójcik

6. Data: 2002-11-30 23:32:35

Od: Tomek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi wrote:

> Powiedz Jej, żeby najlepiej się TERAZ takimi przyziemnymi
> sprawami nie zajmowała. Serio.
To nie ona ale ja się zajmuje.

> [...]
> Te wszystkie zapasy jakie organizm kobiety był uprzejmy
> podczas ciąży zrobić, TERAZ się właśnie przydadzą i to z pożytkiem

Cóż - może i masz rację, pierwszy syn dostawał pierś przez 3 miesiące.

> Cieszcie się Waszym synkiem, sobie teraz głowy Odnową biologiczną
> nie zajmujcie.

Jeszcze raz - zona nic nie wie o tym co ja planuje.

> Rozumiem , ze chodzi głównie o to, że Ona pewnie
> dość solidnie przytyła na wadze i głowę dam,
> ze chodzi o rozstępy.

Na wadze niebardzo, a rozstępów póki co nie widac mocno. Apropo - jaki
jest najlepszy Krem przeciwko im ? Teraz używa Vichy, przedtem Panaten.

> [...]
> turnusach odnowy biologicznej.
> Spokojnie !
> Jeśli zależy Jej na wyglądzie, to za rok zabierze się za siebie
Jak ją znam ( a trochę znam - 10 lat) to zacznie ćwiczyć callanetics jak
tylko szfy jej zdejmą tudziez się rozpuszczą.

> Jeśli koniecznie chcesz Jej coś TERAZ polecić,
> to kup jej preparaty pojędrniające skórę.
> Jest tego od groma na rynku, są też specjalne dla kobiet
> w ciąży. I tyle.

Coś szczególnego polecasz ? Ja nic pojędrniającego specjalnie dla kobiet
w ciązy nie znalazłem.

> [...]
> za pomocą takich fajnych rękawic, specjanie do tego przeznaczonych.
> Są teraz w każdej drogerii ( takie z pięcioma palcami, czy jednym)
Rękawice ma nawet kilka, a Peelingu do ciała całą zgrzewkę - Nivea.

> Kup jej taki specjany peeling pod prysznic,
> też jest tego na rynku sporo.

> Na to też przyjdzie pora
> Życzę szczęśliwego rozwiązania
> i przekaż pozdrowienia Żonie :)

Jasne - pozdrowię ją od GABI ... :-)

Dzięki za sugestie.

Tomek

7. Data: 2002-12-01 08:02:57

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| Coś szczególnego polecasz ? Ja nic pojędrniającego specjalnie dla kobiet
| w ciązy nie znalazłem.

Kosmetyki Mustela 9 months przeznaczone są specjalnie dla kobiet w ciąży.
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

8. Data: 2007-11-06 17:50:51

Od: "Krystian" <s...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja żona także korzysta z tego typu wczasów i akurat wróciła ze wspomnianego
przez Was ośrodka Jubilat w Wiśle. Nie jest to typowy hotel ani SPA, natomiast
specjalistyczny ośrodek wczasowy. Po kilku dniach wyrobiła sobie o nim opinie.
Generalnie była bardzo zadowolona z pobytu, praktyczne i czyste pokoje,
ciekawie dobrane i smaczne posiłki. Duża ilość zabiegów, częste zajęcia ruchowe
mają tam nawet basen.
Jedynie terminy wczasów nie rozpoczynają się od soboty, co komplikuje możliwość
dobrego wykorzystania urlopu.
Miała bardzo ładny widok z balkonu - prawie na całe góry, niedaleko jest hotel
Gołębiewski z kompleksem basenów, także do centrum Wisły jest blisko.
Wieczorami ze znajomymi chodziła do fajnej góralskiej knajpy, która jest
niedaleko ośrodka. Szczerze poleca ten ośrodek.
Pozdrawiam
Krystian Zagóski

Kosmetyki z morza martwego
pomocy