Re: Tutejsi filozofowie...

Data: 2000-01-08 10:20:37
Temat: Re: Tutejsi filozofowie...
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl>

Użytkownik Kratylos <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1TDd4.30051$N...@n...tpnet.pl...
TRABUL wrote:

> ps. a co do krytyki zycia grupy do sie zgadzam, ja jestem tu od niedawna,
> ale juz mecza nnie te szablony myslowe, schematy ideologi z ktorymi
> niektorzy sie utozsamiaja. Moglo by byc wiecej samodzielnego myslenia.

Uwazam siebie za tzw. "chlopskiego filozofa". Problem w tym, ze sam nie
bardzo potrafie to pojecie zdefinoiwac ( byc moze dlatego, ze brak mi
merytorycznego przygotowani, a byc moze, jestem za "malym chlopskim
filozofem":-)) ). Jestem ciekaw co ono znaczy dla Ciebie..............???
Pare razy natknolem sie na stwierdzenie, ze sami WIELCY filozofowie nie moga
dojsc do porozumienia w kwesti rozumienia terminu FILOZOFIA. Podoba mi sie
ten brak zgody i watpliwosc, bo wyrazaja to ludzie o nieprzecietnych
przecierz umyslach. U Kolakowskiego np. spotkalem sie z tym kilkakrotnie.

TRABUL