Twoje studio projektowe - dom, wnetrze i ogrod - opinie?

1. Data: 2007-12-20 09:45:53

Temat: Twoje studio projektowe - dom, wnetrze i ogrod - opinie?
Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

kupilem program, jak w temacie, ale zanim mialem okazje go sprawdzic
(ma byc na prezent, wiec nie rozpakowywuje), to zaczalem szperac po
internecie, by znalezc jakies opinie (niestety juz po zakupie).
Niestety opinii malo i przewazaja w stylu: koszmarnie wolno dziala,
nie na kazdej maszynie na dodatek poprawnie.

Czy ktos z was sie juz zetknal z tym programem? Jak cos, to chyba
jeszcze zdaze oddac, wiec prosze o podzielenie sie uwagami (i
ewentualnie jakies propozycje innych programow do wizualizacji
projektow domow i aranzacji wnetrz).
--
Olleo

2. Data: 2007-12-20 18:26:17

Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olleo" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> jeszcze zdaze oddac, wiec prosze o podzielenie sie uwagami (i
> ewentualnie jakies propozycje innych programow do wizualizacji

Nie znam tego programu, komentarze na
http://www.gamblin.pl/twoje-studio-projektowe,produk
t,1826 są raczej
zniechęcające. Uzywam od czasu do czasu 'sam zaprojektuj: dom, wnetrze,
ogrod'. Specjalnie nie narzekam, ale też wiele nie wymagam od programów w
takiej cenie. Ma arachaiczne zasoby bibliotek, ale można samemu cos
wyrzeźbic pod Modelarzem 3d (nie korzystałam jeszcze z tego) lub z
podstawowych brył geometrycznych poskładać to, co się chce. Zdjęcia (dobrej
jakości) renderuje dośc szybko. Avalon (dystrybutor) wydaje się być miły i
uprzejmy wobec klientów, ale i tak trzeba pomysleć o czymś innym.
pozdrawiam
H.

3. Data: 2007-12-20 22:00:42

Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakości) renderuje dośc szybko. Avalon (dystrybutor) wydaje się być miły i
> uprzejmy wobec klientów, ale i tak trzeba pomysleć o czymś innym.

W koncu oddalem program i zakupilem cos innego, a z netu juz
sciagnalem wersje demo pro100. Nie da sie co prawda zaprojektowac
domu, ale i tak bardziej mi chodzi o wnetrze, choc w demo wersji nie
da sie zapisywac, ani drukowac (to jedyne ograniczenie).
--
Olleo

4. Data: 2007-12-22 09:46:41

Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olleo"

W koncu oddalem program i zakupilem cos innego,

Pochwal się, "co" i podziel się wrażeniami :o)

Holly

5. Data: 2007-12-22 10:51:10

Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W koncu oddalem program i zakupilem cos innego,
>
> Pochwal się, "co" i podziel się wrażeniami :o)

Niestety nie bylem oryginalny - mp3 playera =)

A co do wrazen z pro100, to opisze wrazenia wkrotce - moze komus sie
przydadza.
--
Olleo

Przepalanie się żarówek.
Malowanie styropianu
Pralka Ariston AQSD 129 a ilośc wody...
Piekarnik elektryczny z pomiarem temperatury
panele podlogowe - problem