Tworzenei profilu osobowości

21. Data: 2009-08-31 11:47:20

Temat: Re: Tworzenei profilu osobowości
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 13:39:05 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale jak podle.
>
> Qra, a Ty swoje malunki już pokazujesz?

Jak zacznę z nich żyć, to będę - może kto kupi ;-PPP
--

Ikselka.

22. Data: 2009-08-31 12:47:27

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja:
> BDFH - Poszukiwacz.
> Dlatego zawsze znajduję to, czego szukam. Niektóre rzeczy znajduję po
> wielu
> latach poszukiwań, niektóre natychmiast. Ale zawsze znajduję. :-)
> Ty nie?

Szukam i znajduję- jednak większość życia znajdowałem i uznawałem, że to nie
to, czego szukałem. Dostawałem wiele- ale nie chciałęm tego przyjąć...teraz
często czuję się zmęczony...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

23. Data: 2009-08-31 13:26:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 14:47:27 +0200, Chiron napisał(a):

> Szukam i znajduję- jednak większość życia znajdowałem i uznawałem, że to nie
> to, czego szukałem.

Może nie wiedziałeś tak dokładnie, czego szukasz.
Ja szukałam księcia z bajki oraz św. spokoju - i mam ;-)

> Dostawałem wiele- ale nie chciałęm tego przyjąć...teraz
> często czuję się zmęczony...

Zawsze warto szukać, ale też trzeba wiedzieć, kiedy przestać - sztuka
polega na uzmysłowieniu sobie, że to jest właśnie TO i czas spocząć.

> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Pzdr :-)

--

Ikselka.

24. Data: 2009-08-31 13:41:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ale co ma piernik do karuzelki?

Jakoś mało twórczy ten rzemieślnik mi się wydał.

> Chyba że Ci chodzi o tamże ujętego "artystę"

A nie, bez przesady, wszystkich opcji nie chciało mi się czytać.

> doszłam do wniosku, że zasadniczo ludzi to ja nie lubię.

Łomójboże, to chyba faktycznie pasuje do nas obu ten rzemieślnik.
Ja największą sympatią darzę świrów. ;)

> Qra, a tak w ogóle... naprawdę jaka jestem nie wie nikt

I to też się u mnie zgadza, ciągle próbuję tego dociec.

Pozdrawiam
Ewa

25. Data: 2009-08-31 13:43:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Hitler malował sobie a muzom, a żył ;-PPP

Może gdyby malował, żeby żyć, nie znalazłby celu w zabijaniu.

Ewa

26. Data: 2009-08-31 13:44:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jak zacznę z nich żyć, to będę - może kto kupi ;-PPP

Dopóki nie zaczniesz, to nikt nie kupi.
Uważaj, bo możesz powtórzyć przypadek Hitlera. ;-P

Ewa

27. Data: 2009-08-31 13:45:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Pozory, Droga Damo, pozory...

A gdzie Prawda?

Ewa

28. Data: 2009-08-31 17:24:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A gdzie Prawda?

Poszła Pospacerować Po Parku.

Qra, a lato było piękne tego roku

29. Data: 2009-08-31 20:23:36

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dziękuję. A Ty?
>
> Qra, mam swój typ

No jestem trochę skonsternowany.
Nigdzie nie widzę opisu profilu ABCDEFGH :-)

Stalker

30. Data: 2009-09-01 06:21:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> No jestem trochę skonsternowany.
> Nigdzie nie widzę opisu profilu ABCDEFGH :-)

Się to nazywa "Tworzenie profilu osobowości". Więc stwórz sobie sam.

Qra, a ze swym typem byłam blisko

[press] powiedz czego słuchasz, a powiem Ci, jaki jesteś
Mieć bigos w głowie.
Re: redart - pytania o podstawy
TAK TU CICHO ZA DNIA...
MILOSC