Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry

41. Data: 2010-02-12 17:38:55

Temat: Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Feb 2010 02:00:55 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> A może Chiron mógłby się za niego pomodlić?
>
> Stalker, ostatnio jak się modlił za globa, to glob miał koszmary :-)

Bo modlitwa poskutkowała mocno jak egzorcyzmy ;-PPP
--

Ikselka.

42. Data: 2010-02-12 17:42:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Feb 2010 13:40:50 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> A nie wiem. Jak wychodziła mówiła że idzie po zapałki.

A dokładnie to po kijki :-)
--

Ikselka.

43. Data: 2010-02-12 18:21:45

Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
> baranie
> buraku
Lecisz alfabetycznie, wg słownika ?

44. Data: 2010-02-12 18:54:12

Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oto narodził się nowy geniusz psp!
> Jeszcze tylko życie sobie poukłada jakoś i może stąd wyjść.
> Nie zawiedźmy więc jego ;-)
> Dalej, co tam komu w duszy piszczy?

Patrz, coś mi nie pasowało, ale się dopasowało.
Brakowało mi "bałwanie" przed tym "burakiem", ale
proszę:

dzisiaj 9:46, 'Siła przesuniecia paradygmatu'
> bałwanie

Mam paranoję słownikową.
Muszę się leczyć ...
Masz mnie ...

45. Data: 2010-02-12 19:04:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-luty-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

spieszmy się kochać wrotki..

--

przykro mi, sidoroski?
http://www.youtube.com/watch?v=Pso2ocHCz_4

46. Data: 2010-02-12 19:08:35

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Sam nie wiem co mam na myśli - nigdy w żadnych nie uczestniczyłem,
> podejrzewam że to coś więcej niż wymiana poglądów, coś mniej niż rękoczyny,
> posiada jakiś temat przewodni i służy jego zgłębieniu od strony praktycznej
> pod czujnym okiem. Może jednak ty sprecyzujesz co powiniennem mieć na myśli
> pisząc "warsztaty ? :) Co by to jednak nie było - już mi się podoba.
> I nie próbuj wzbudzić we mnie jakichkolwiek uczuć nadmieniając o
> pracochłonności. Jestem psychopatą i to na mnie nie działa ;)

warsztaty dla psychopaty. 10 praktycznych porad - jak z usenetu przejść do
reala.

> A nie wiem. Jak wychodziła mówiła że idzie po zapałki.

dziewczynka z zapałkami...?
bez sensu.
pewnie na piwo poszła.

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

47. Data: 2010-02-14 14:19:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A dokładnie to po kijki :-)

Ja bezkijkowa jestem.

Ewa

48. Data: 2010-02-14 14:51:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 15:19:35 +0100, medea napisał(a):

> Ja bezkijkowa jestem.
>
> Ewa

Bez kijkow na nartach umiesz?
Ja siem bojem.
--

Ikselka.

49. Data: 2010-02-14 14:59:55

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Bez kijkow na nartach umiesz?
> Ja siem bojem.

to juz lepiej z kijkami bez nart

--
bla

50. Data: 2010-02-14 16:32:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Bez kijkow na nartach umiesz?

Powiem więcej - z kijkami nie umiem.

> Ja siem bojem.

Ja tesz. ;)

Ewa

JAJCARZE Z GORLIC
MANEWRY DROGOWE..
BARWY...
NIE UDALA SIE
urzednik lepiej wychowa dziecko od matki