Tybetanczycy w Krakowie?

1. Data: 2002-01-14 16:33:12

Temat: Tybetanczycy w Krakowie?
Od: "Slawek" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

W Warszawie jest taka firma, gabinet o nazwie NARANTEM, Tybatanczycy lecza
tam min. alergie, charakterystyczy jest sposob diagnozowania polegajacy na
badaniu cisnienia w obu rekach i pewno ich porownywania.... to juz oni
wiedza.
Moze ktos zna adres podobnego gabinetu w Krakowie, wiem ze cos takiego
istnieje, najprowdopoodbniej pod inna nazwa.

Dzieki z gory.

Pozdrawiam.
Slawek

2. Data: 2002-01-15 21:08:41

Temat: Re: Tybetanczycy w Krakowie?
Od: "Rostek" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co sie orientuje metoda ta posluguja sie (tez lub tylko)
chinscy specjalisci od akupunktury. Moze tam popytaj.

przy okazji napisalem ze chinscy - samego badania tetna i "wyciagania z tego
wnioskow" ucza sie TYLKO minnimum 7 LAT

pozdrawiam Piotrek Rostkowski i zapraszam na moja stronke www.masaz.w.pl

3. Data: 2002-01-16 14:37:04

Od: "Slawek" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chinscy specjalisci od akupunktury. Moze tam popytaj.
>
> przy okazji napisalem ze chinscy - samego badania tetna i "wyciagania z

Dzieki za odpowiedz.
Dzwonilem do Wa-wy i dowiedzialem sie ze raz w miesiacu goscie przyjezdzaja
do Oswiecimia, wiec bede mial blizej.

Pozdrawiam
Slawek

migdałki ambulatoryjnie w Warszawie