Tyle pytań to i ja zadam

1. Data: 2003-03-10 13:08:18

Temat: Tyle pytań to i ja zadam
Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Skotro już było , skąd piszecie, na ile lat wyglądacie, to ja zapytam ile
macie wzrostu, jaką wagę, i czy Wam to odpwowiada, czy chciałybyście
schudnąć czy przytyć, czy coś byście chciały jeszcze poprawić w swojej
figurze???

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-03-10 13:15:33

Temat: Re: Tyle pytań to i ja zadam
Od: "Perełka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym urosnąć, ale to już raczej niemożliwe?!

Perełka

1. Data: 2003-03-10 13:42:45

Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "becik" <b...@p...fm> napisał

> ile macie wzrostu,
170

> jaką wagę,
53

> i czy Wam to odpwowiada, czy chciałybyście
> schudnąć czy przytyć,
Wstyd przyznac, ale chcialabym wazyc 50. Jest mi glupio z tego powodu, bo
wiem, ze jestem szczupla, ale u mnie wchodza w rachube rozne zachowania
bliskie bulimii czyli generalnie w psychice cos siedzi. Faktem jest, ze jak
poltora roku temu wazylam 49, to czulam sie bosko. No ale wtedy bylam po
polrocznym prawie codziennym stepie czy innym aerobiku. Mialam miesnie,
bylam slim, wprawdzie niektorzy mi anoreksje sugerowali, ale jadlam
normalnie. No i wtedy przestalam sie swoich nog wstydzic, bo zawsze mowilam,
ze mam lydki grube, a po stepie sie zrobily naprawde smaczne.

> czy coś byście chciały jeszcze poprawić w swojej
> figurze???
j.w. tzn. chcialabym wrocic do tego pieknego stanu, kiedy mam miesnie. Ale
nie ma widokow na fitnesy, bo praca nie pozwala. Cwicze joge w domu, ale nie
widze spektakularnych efektow fizycznych. Jestem lepiej rozciagnieta, no i
faktycznie zrelaksowana.

Generalnie to mi sie moja figura podoba, choc mam male piersi i tendencje do
tycia w polowie. Ale i tak jest fajnie.

Całusy

Basia

1. Data: 2003-03-10 13:49:53

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"becik" <b...@p...fm> wrote in message
> [...]
> macie wzrostu, jaką wagę, i czy Wam to odpwowiada, czy chciałybyście
> schudnąć czy przytyć, czy coś byście chciały jeszcze poprawić w swojej

Hmmm, to sa dane top secret. No nie, zartuje, ale w przyblizeniu mozna
powiedziec, ze w jednym chcialabym miec mniej a w innym wiecej. W ramach
poprawiania figury cwicze i zamierzam kupic sobie skakanke (przez male "s"!!
:))) ) i skakac. Albo biegac. Ale niech sie cieplej zrobi. :))
Albo na basen wroce :))
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-10 13:59:43

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> No nie, zartuje, ale w przyblizeniu mozna
> powiedziec, ze w jednym chcialabym miec mniej a w innym wiecej.

To tak jak ja.
A mam 165 wzrostu i waze 54 kilo. Ale wlasciwie dobrze sie z tym czuje:)

> W ramach
> poprawiania figury cwicze i zamierzam kupic sobie skakanke (przez male
"s"!!
> :))) )

A juz postanowilam, ze tanio sie nie sprzedam ...:)
Ale skakanka naprawde fajna jest. Bardzo wzmacnia miescie ud i lydek,
posladkow tez troche, wogole jakas sprezystosc przywraca mojemu staremu
cialu...

Kaska

1. Data: 2003-03-10 13:59:55

Temat: Odp: Tyle pytań to i ja zadam
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik becik <b...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4i2tn$qf0$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> macie wzrostu, jaką wagę, i czy Wam to odpwowiada, czy chciałybyście
> schudnąć czy przytyć, czy coś byście chciały jeszcze poprawić w swojej

Ja koniecznie chce schudnac do 50 kg. Mam 168 cm i waze teraz ok 54/55
kg.........
Boje sie o biust bo wolalabym zeby nie opadl i nie zmalal;))
Za duzo mam w pupie (choc moj mezczyzna walczy o nia jak lew zeby nie
odchudzac;))), udach i lydkach.
Caluje
K.

1. Data: 2003-03-10 14:06:30

Od: "Szwedka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "becik" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> figurze???
>

> Mam 174 cm i waze (jeszcze) 62 kg. Ale juz niedlugo. Troche cwiczen, dieta
i zrzuce. Sa juz jakies efekty (nie na darmo sie "katuje";-) i nawet w
tlusty czwartek ani jednego paczka nie zjadlam). Chce schudnac do 55-54 kg.
3majcie kciuki
Pozdr
Szwedka

1. Data: 2003-03-10 14:11:14

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A Ja mam 170cm wzrostu ,waże 60 kg i bardzo dobrze wyglądam,
Dziewczyny i wy chcecie chudnąć przy wzroście 168 lun 174 ,
macie super wagę!

aQA

1. Data: 2003-03-10 14:43:01

Od: "Ela" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam 169 cm
i waze 50 kg
i nie moge w zadna strone tego zmienic
po prostu samo sie wszystko tak utrzymuje
jem duzo niczego sobie nei zaluje
ale zawsze 50
od kilku lat
sama nie wiem czy to dobrze czy nie

1. Data: 2003-03-10 15:00:44

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

becik <b...@p...fm> wrote:
> [...]
> macie wzrostu, jaką wagę, i czy Wam to odpwowiada, czy chciałybyście
> schudnąć czy przytyć, czy coś byście chciały jeszcze poprawić w swojej

173 i 53/54 kilo, odpowiada mi to, schudlam sporo jakis czas temu, teraz
chodze na Pilatesa i zaczynam na joge, zeby miec wiecej miesni:-))

megi

RE: cellulit
RE: cellulit
RE: Dziewczyny , na ile lat wyglądacie?