Tylenol

1. Data: 2002-09-24 12:06:52

Temat: Tylenol
Od: "monte" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Szukam tabletek dla dzieci które posiadają nazwę Tylenol.
Sprowadzane są z USA

2. Data: 2002-09-24 17:41:15

Temat: Re: Tylenol
Od: "wm" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik monte <m...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ampkgh$gbd$...@n...tpi.pl...
> Witam. Szukam tabletek dla dzieci które posiadają nazwę Tylenol.
> Sprowadzane są z USA

O ile mi wiadomo (bo bralam Tylenol w Stanach) to srodki przeciwbolowe i
przeciwgoraczkowe. Ani one "dla dzieci", ani nie ma w nich nic, czego nie
byloby w panadolach, aspirynach itp.

Odradzam samodzielne leczenie dziecka lekami zza granicy. Leki zeby mogly
byc sprzedawane w Polsce przechodza czesto wieloletnie testy i badania (np.
na mozliwosc zakupu Melatoniny w Polsce trzeba bylo czekac prawie 3 lata).
mamy jedne z najsurowszych norm i IMHO niech tak zostanie.

Pozdrawiam
rennie

3. Data: 2002-09-24 18:50:15

Od: "Misianka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

monte napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam. Szukam tabletek dla dzieci które posiadają nazwę Tylenol.
>Sprowadzane są z USA
>
>Pozdrawiam

Ten lek był już w Polsce, ale został wycofany. Nie pamiętam z jakiej
przyczyny.

Pozdrawiam

Milena

4. Data: 2002-09-24 18:52:17

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"monte" <m...@v...pl> writes:

> Witam. Szukam tabletek dla dzieci które posiadają nazwę Tylenol.
> Sprowadzane są z USA

To jest handlowa nazwa jednego z setek producentow paracetamolu.
Naprawde chcesz to z USA sprowadzac?

MJ

5. Data: 2002-09-25 03:51:01

Od: "monte" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok dzieki za odpowiedzi.

6. Data: 2002-09-27 06:21:35

Od: "Karol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Szukam tabletek dla dzieci które posiadają nazwę Tylenol.
> Sprowadzane są z USA

Sa tez w kanadzie, ale nie spotkalem sie z tabletkami dla dzieci tego typu.
Jako lek przeciwbolowy sprawdza sie na doroslych znakomicie.

Pozdrawiam
Karol

ból gardła
[info] Basnie Andersena w wersji dzwiekowej
podwojne zycie
wątpliwości
placze, maz nie zdradzil chce sie wygadac