Tym, którzy lubią lukier plastyczny - zamiast.

1. Data: 2013-04-03 21:05:19

Temat: Tym, którzy lubią lukier plastyczny - zamiast.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kotlet.tv/masa-marshmallows-do-dekoracji-tort
ow
Swoją drogą pomysł bardzo fajny, dla mnie do zastosowania nie do pokrywania
ciasta, ale raczej tylko do tworzenia elementów dekoracyjnych (kwiaty,
liście, figurki) - dlatego zanotuję go sobie pilnie.
--
XL "W każdym narodzie musi się wyrobić ponad masy jakaś inteligencja i
rodzaj arystokracji. My jesteśmy materiałem gotowym, my zawładniemy krajem,

2. Data: 2013-04-03 21:08:51

Temat: Re: Tym, którzy lubią lukier plastyczny - zamiast.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Apr 2013 23:05:19 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> ciasta, ale raczej tylko do tworzenia elementów dekoracyjnych (kwiaty,
> liście, figurki) - dlatego zanotuję go sobie pilnie.

Ach, i to:
http://kotlet.tv/czekolada-plastyczna

3. Data: 2013-04-04 05:32:48

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.04.2013 23:08, Ikselka pisze:

ow

> Ach, i to:
> http://kotlet.tv/czekolada-plastyczna

O! Dzięki.... choć pewnie po ostatnich traumatycznych doświadczeniach z
lukrem plastycznym ciężko będzie mi się zdecydować na kolejne próby :D

--
***** MóJ SŁitAśNy TofFanY BloGasEk *****
http://kuchniaanai.blogspot.com/

Co z bialek jaj (poza bezami)