Tym razem AlePlama:)

1. Data: 2002-03-10 22:58:05

Temat: Tym razem AlePlama:)
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam na smutki :)
Czasem oprócz trójki oglądam też tv, a nawet tvn... ;))
Eva

1. Data: 2002-03-11 08:20:58

Temat: Re: Tym razem AlePlama:)
Od: "niebieski tropiciel" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam muzykę Budki Suflera. Ten zespół jest jak wino.

Pozdrowienia
niebieski tropiciel

1. Data: 2002-03-11 08:28:16

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"niebieski tropiciel" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja polecam muzykę Budki Suflera. Ten zespół jest jak wino.

ech... komu to mówisz ;)
mam chyba wszystkie utwory - łącznie z tym zwiastunem płyty, która ukaże się
01 czerwca :)
Eva

1. Data: 2002-03-11 17:58:39

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow

I ja polecam Nelly Furtado- dziala rozweselajaco

Pozdrawiam

Użytkownik "niebieski tropiciel" <w...@p...onet.pl> napisał w

1. Data: 2002-03-11 20:36:02

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niebieski tropiciel"

> Ja polecam muzykę Budki Suflera. Ten zespół jest jak wino.

Im starszy tym lepszy ;)
Czy to zawoalowana zapowiedź
"Balu wszystkich ... grupowiczów"
Pędzą pędzą konie ...
dorzuciłabym Golec uOrkiestra.
Masoneczka vel Ania

1. Data: 2002-03-12 00:58:17

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

ja nie slucham budki suflera ale plama jest pocieszna. w sumie mogliby
nadawac ich w porze wiadomosci.

1. Data: 2002-03-12 21:55:09

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM"

> ech... komu to mówisz ;)
> mam chyba wszystkie utwory - łącznie z tym zwiastunem płyty, która ukaże
się
> 01 czerwca :)

Eva.. przerażasz mnie coraz bardziej swymi 'alkodepresjogennymi' ulubieńcami
;)

--
Rafalski

Brodie: "I LOVE the smell of commerce in the morning!"

1. Data: 2002-03-12 22:42:42

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafalski" <s...@g...pl> napisał w wiadomości news:3c8e7aa4@news.vogel.pl...

> Użytkownik "EvaTM"

> się
>
> Eva.. przerażasz mnie coraz bardziej swymi 'alkodepresjogennymi'
ulubieńcami
> ;)

Żartujesz !:) Alko ?? ;)
Ja piję mało, prawie wcale, jeśli to masz na myśli. Chociaż ociupinkę od
czasu do czasu czegoś dobrego, chętnie:)
Mam sporo ulubieńców muzycznych na rózne okazje, a jakie są Twoje
antydepresanty ?
Eva

1. Data: 2002-03-13 18:59:38

Od: Rafalski <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM wrote:

> Żartujesz !:) Alko ?? ;)
> Ja piję mało, prawie wcale, jeśli to masz na myśli.

Nie Ty, tylko 'ulubieńcy'. Są to wykonawcy IMHO zupełnie niezrozumiali
dla kogoś,
kto pochodzi z mniej smutnowódczanego miejsca, niż my.

> Chociaż ociupinkę od
> czasu do czasu czegoś dobrego, chętnie:)

:))

> Mam sporo ulubieńców muzycznych na rózne okazje, a jakie są Twoje
> antydepresanty ?

Więc to są antydepresanty? Aaaa.. Wyskoczyłbym przez okno, gdyby mnie
ktoś potraktował Osiecką, albo Budką przez dłuższy czas. ;) Kojarzą mi
się z ludźmi żyjącymi z tego, że uznali się za przegranych i zawodowo
zalewającymi swe smutki. :(

Polecam:

klimatyczne:
-Thievery Corporation,
-Kruder&Dorfmeister,
-Air

lekko dołerskie, ale klasa:
-Morphine,
-Madrugada,
-The The

Ma być tekst w lokalnym narzeczu? :) Waglewski chyba niewiele popełnił
tekstów bez słowa "gin" (te, w których go nie ma, mają za to "sen" ;] ),
a nie tak łatwo zaliczyć go do nurtu wódko-polo ;))

Iiii..wiele innych wynalazków, ale to innym razem :)

Pozdr,
Rafalski

1. Data: 2002-03-15 16:45:01

Od: "niebieski tropiciel" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś potraktował Osiecką, albo Budką przez dłuższy czas. ;) Kojarzą mi
> się z ludźmi żyjącymi z tego, że uznali się za przegranych i zawodowo

To wsadź sobie w usta lizaka i posłuchaj Britney Spears

Masturbacja dziecięca
Znaki zodiaku - mity i korelacje
Kiedy jest dzień facetów?
Re: Jestem na siebie zła