Tym razem się postarałem :D

21. Data: 2012-11-28 14:41:28

Temat: Re: Tym razem się postarałem :D
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-28 13:35, obywatel Wygramy PL uprzejmie donosi:

Widać za mało bierzesz.

qr.a

22. Data: 2012-11-28 15:48:12

Temat: Re: Tym razem si? postara?em :D
Od: Wygramy PL <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-28 14:57, Ghost pisze:

> Użytkownik "Wygramy PL" <w...@g...com> napisał w wiadomości

> Nie. To nalog jest przed Toba ukryty, generujac symulacje, ze jest cos
> interesujacego do zbadnia, dajac jednoznacznie do zrozumienia, ze
> badanie jest mozliwe tylko po wzieciu amfy.

Dobra każdy idzie swoją drogą. Ja w życiu nikomu nie powiedziałem, że
jego droga jest gorsza, nigdy! A ty upraszczasz całe moje życie do
mechanizmów uzależnienia i uzależnionego myślenia. Tam coś jest, to
znaczy jest we mnie i już to oglądałem ale tuż po doświadczeniu pamięć
się zamazuje, a potem jak się prześpię to już nie wiem co to było. Jakiś
duch, bóstwo czy cholera wie co... i to nie jest tylko halucynacja to
jest coś bardzo głębokiego i żywego... ...i znów zapomniałem... ;)

23. Data: 2012-11-28 16:06:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra każdy idzie swoją drogą. Ja w życiu nikomu nie powiedziałem, że jego
> droga jest gorsza, nigdy! A ty upraszczasz całe moje życie do mechanizmów
> uzależnienia i uzależnionego myślenia.

Alez skad, ja tylko odnosze sie do aspektu cpania. Twierdze, ze cpanie to
nalog. Zobacz jak bardzo bronisz tej amfy, atak na nia, to atak na Ciebie.
Widzisz gdzie jestes i kto Toba rzadzi?

> [...]
> wiem co to było. Jakiś duch, bóstwo czy cholera wie co... i to nie jest
> tylko halucynacja to jest coś bardzo głębokiego i żywego... ...i znów

Upojenie narkotykowe, nic wiecej. Tam nie ma nic wiecej.

24. Data: 2012-11-28 17:12:39

Od: Wygramy PL <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-28 17:06, Ghost pisze:

> [...]
> Ciebie. Widzisz gdzie jestes i kto Toba rzadzi?

> Upojenie narkotykowe, nic wiecej. Tam nie ma nic wiecej.

No dobra powiedzmy, że masz rację to wytłumacz mi jak to coś przewiduje
przyszłość? Halucynacja wie, że za chwilę przejedzie koło mnie taki a
taki samochód, że dana osoba powie to i to itd. Poza tym to coś
powiedziało do mnie "udowodniłem ci, że jestem prawdziwy". I
rzeczywiście mi udowodniło wcześniej. To istnieje i jest we mnie, chcę
to zbadać, poznać i dotknąć.

25. Data: 2012-11-28 19:06:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra powiedzmy, że masz rację to wytłumacz mi jak to coś przewiduje
> przyszłość?

Nie przewiduje.

> Halucynacja wie, że za chwilę przejedzie koło mnie taki a taki samochód,
> że dana osoba powie to i to itd.

Stwierdzic, ze cos przewidziales mozesz dopiero post factum, tzn. po zajsciu
"przewidzianego" zdarzenia. Po prostu po zajsciu tegoz zdarzenia pamiec robi
fikolka w tyl i twierdzi, iz pamieta, ze bylo przewidywanie przewidywanie,
tymczasem tego przewidywania wcale nie bylo. To przewidywanie oszukanczo
wpisalo sie w pamiec po zajsciu zdarzenia.

> Poza tym to coś powiedziało do mnie "udowodniłem ci, że jestem prawdziwy".

Glos amfy.

> I rzeczywiście mi udowodniło wcześniej. To istnieje i jest we mnie, chcę
> to zbadać, poznać i dotknąć.

Nie. To amfa chce byc brania i laduje Cie w konia przekonujac Ciebie, ze
chcesz cos badac.

Kiedys w telewizorni jakis pedofil tlumaczyl, ze "zabawia" sie z dziecmi, bo
jego zdaniem sprawia im to przyjemnosc. Tymczasem to poped go robi w konia
przekonujac go o "przyjemnosci" czerpanej przez dzieci.

26. Data: 2012-11-28 19:37:15

Od: Wygramy PL <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-28 20:06, Ghost pisze:

> [...]
> przewidywanie, tymczasem tego przewidywania wcale nie bylo. To
> przewidywanie oszukanczo wpisalo sie w pamiec po zajsciu zdarzenia.

Wiem, że istnieje takie coś ale to nie było to.

> Glos amfy.

Jakaś rozgadana ta amfa :D

> Nie. To amfa chce byc brania i laduje Cie w konia przekonujac Ciebie, ze
> chcesz cos badac.

Dobra już koniec, bo i tak się nie dogadamy ;/ To bardziej skomplikowane
jest, ale ja nie jestem pisarzem i nie umiem wam tego przekazać
inaczej... Nie wiem właściwie po co to piszę, chciałem po prostu z kimś
pogadać a nie mam odwagi twarzą w twarz nikomu o tym powiedzieć...

27. Data: 2012-11-28 20:14:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że istnieje takie coś ale to nie było to.

Niby skad mozesz to wiedziec, Ty narkoman?

> Jakaś rozgadana ta amfa :D

Sam wiesz dobrze.

> Dobra już koniec, bo i tak się nie dogadamy ;/

Widzisz, amfa ma nad Toba tak wielka kontrole, ze nawet kaze Ci sie wycofac
z dyskusji, ktora dlan moze byc zagrozeniem.

> [...]
> tego przekazać inaczej... Nie wiem właściwie po co to piszę, chciałem po
> prostu z kimś pogadać a nie mam odwagi twarzą w twarz nikomu o tym

Nie. Cos wewnatrz dobija sie w druga strone, cos chce sie uwolnic od amfy i
daje Ci naped do tej dyskusji.

28. Data: 2012-11-28 21:08:19

Od: Wygramy PL <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-28 21:14, Ghost pisze:

> Użytkownik "Wygramy PL" <w...@g...com> napisał w wiadomości

> Niby skad mozesz to wiedziec, Ty narkoman?

No pewnie miałem tak kilka razy to wiem :D Ja się dużo zastanawiam nad
tym co się dzieje w moim wnętrzu...

> Sam wiesz dobrze.

No dobra.

> Widzisz, amfa ma nad Toba tak wielka kontrole, ze nawet kaze Ci sie
> wycofac z dyskusji, ktora dlan moze byc zagrozeniem.

Nie to chyba z nieśmiałości, głupio mi pisać takie rzeczy na publicznym
forum szczególnie, że nie tak dawno wrzuciłem fotkę certyfikatu
ukończenia ośrodka z imieniem i nazwiskiem :o

> Nie. Cos wewnatrz dobija sie w druga strone, cos chce sie uwolnic od
> amfy i daje Ci naped do tej dyskusji

Mógłbym przestać... daję rade z tym cierpieniem które mi dokucza na co
dzień w tej mojej "niby" chorobie, jest akurat na granicy
wytrzymałości... a nastrój to mocne 0 na skali. Ale jak przestanę to
chyba umrę z głodu duchowego, nie będę miał już o czym pisać na
usenecie, nie będę miał o czym myśleć, ni będę miał już żadnego celu,
żadnego hobby, żadnego zajęcia. Ja jestem tak skonstruowany, że nic mnie
nie interesuje i nic mnie nie bawi oprócz narkotyków :( Filmy, gry,
ludzie, praca, komputer, internet - wszystko mnie nudzi, to ma chyba
związek z moją słabą samoświadomością ale cholera wie co to dokładnie
jest może faktycznie schizofrenia bo czytałem że u większości pacjentów
występuje utrata zainteresowania życiem.

29. Data: 2012-11-28 21:11:36

Od: Wygramy PL <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-28 22:08, Wygramy PL pisze:
> bo czytałem że u większości pacjentów występuje utrata zainteresowania życiem.
u niektórych pacjentów

30. Data: 2012-11-28 21:16:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No pewnie miałem tak kilka razy to wiem :D Ja się dużo zastanawiam nad tym
> co się dzieje w moim wnętrzu...

Ale jak masz odroznic, czy cos bylo tym czy nie? Od wewnatrz to jest nie do
zrobienia.

> Nie to chyba z nieśmiałości, głupio mi pisać takie rzeczy na publicznym
> forum szczególnie, że nie tak dawno wrzuciłem fotkę certyfikatu ukończenia
> ośrodka z imieniem i nazwiskiem :o

Tym sie najmniej chlopie przejmuj.

> [...]
> samoświadomością ale cholera wie co to dokładnie jest może faktycznie
> schizofrenia bo czytałem że u większości pacjentów występuje utrata

Tak naprawde to Ciagle piszesz o tym jak podpuszcza sie Cie amfa, ona jest
dla Ciebie wszechobecna i obezwladniajaca Twoja wole. Moglbys przestac,
ale to jest niby Twoj sens zycia. Tylko skad masz to wiedziec, skoro cala
Twoja egzystencja jest skupiona na amfie, ktora nie daje Ci szansy na
sprobowanie prawdziwego zycia?

Podobnie jak prostytutka, raz sprobowawszy "latwego zycia" nie jest w stanie
przerwac, az to "zycie" ja zuzyje i wypluje.

JA
Jak wprowadzono lekcje religii przez wybór, to pustki na religii.
Zamachowiec to nacjonalista, antysemita, cechuje go ksenofobia
Dowody winy za katastrofę smoleńską
Rota narodowa Pisu, niedługo obowiązkowa.