po co E476 w czekoladzie ?

11. Data: 2006-02-14 08:57:41

Temat: Re: Typujmy najlepsze :-)
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z Wedlem uważaj, bo mam wrażenie, że ostatnio, dosłownie w ciągu kilku
> ostatnich miesięcy, się bardzo pogorszył. Nie lubię jak czekolada jest w
> smaku taka plastikowa jakby, oblepia zęby - IMo to znak, że coś z
> czekoladą jest nie w porządku.

No fakt, to, co było w sprzedaży w okresie świątecznym jest niejadalne:-(
Ładne opakowania i na tym sie kończy...

pozdrawawiam
Basia, zdegustowana jakością czekolady

12. Data: 2006-02-14 09:16:11

Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> ostatnich miesięcy, się bardzo pogorszył. Nie lubię jak czekolada jest w
> smaku taka plastikowa jakby, oblepia zęby - IMo to znak, że coś z

Wedel to już dawno się popsuł. Ja bym powiedział, że od paru już lat jest
niezjadliwy i nie kupuję. A poza tym, to to nie jest żaden Wedel tylko
Cadbury.

Nasze typy to:
1. Lindt
2. Milka

Jarek

13. Data: 2006-02-14 09:29:48

Od: "Marg" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od lat jestem wierna Wawlowi (Krakowska gorzka)i bezskutecznie poszukuje w
Lublinku serii "ekskluzywnej" 70%, są same 90%
Najgorsze dla mnie to: Milki (za słodkie), Terravita (mam skojarzenia z
wyrobami czekoladopodobnymi zza komuny)

14. Data: 2006-02-14 10:04:51

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> długo.
> O Lindt'cie nie piszę, chociaż też jest dobry, ale nieporównywalnie

"Pani Walewska" dawniej E. Wedel....a to co teraz to mydło...

a i jeszcze Allegro z Biedronki ;)))))

15. Data: 2006-02-14 10:27:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Wójtowicz napisał(a):

> Wedel to już dawno się popsuł. Ja bym powiedział, że od paru już lat jest
> niezjadliwy i nie kupuję. A poza tym, to to nie jest żaden Wedel tylko
> Cadbury.

Czekolada nazywa się Wedel, przeciez nie o producentach piszemy, a o
markach :-/. IMO nie popsuł się od razu, może stopniowo tracił na
jakości, ale to co teraz jest, to już przesada :-(.

Milka IMO jest niezjadliwa, przesadnie słodka i mało w niej prawdziwej
czekolady.

Ewa

16. Data: 2006-02-14 10:59:59

Od: p...@f...pl (Panterka) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek W. napisał:

>Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

>sztuka

>"Pani Walewska" dawniej E. Wedel....a to co teraz to mydło...
>
>a i jeszcze Allegro z Biedronki ;)))))

Czekolada z Lidla, nie pamiętam jak się nazywa, ale dwusmakowa - ciemny
spod, biale kosteczki. Pycha! Do tego Wedel z podwojnym nadzieniem
(najlepiej kwaskowatym) i te, ktore maja cale orzechy;-)
Panterka

17. Data: 2006-02-14 14:00:32

Temat: Re: Typujmy najlepsze :-) -ś.p. najlepsze
Od: "Atunia " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> A jakie są Wasze typy?

Czekolada ze ś.p. zakładów Hanka. Nie wiecie, czy takie zakłady mogą się dla
odmiany reaktywować, czy tylko padają? Pamiętam pomarańczową nutę posmaku w
gwiazdkach czekoladowych z Hanki właśnie, pamiętam Napolitenki - malutkie
czekoladki, jedną mam zachowaną na pamiątkę. I wciąż szukam tego smaku,
bezskutecznie :(.

Atunia

18. Data: 2006-02-14 14:02:37

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Atunia napisał(a):

> [...]
> gwiazdkach czekoladowych z Hanki właśnie, pamiętam Napolitenki - malutkie
> czekoladki, jedną mam zachowaną na pamiątkę. I wciąż szukam tego smaku,

Czy to znaczy, że Michałków z Hanki już nie będzie?
No to schudnę, niewątpliwie...

--
Ania

Głosowanie na blog roku 2005: http://tinyurl.com/8jrzv

19. Data: 2006-02-14 14:12:17

Od: "Atunia " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared <a...@n...pl> napisał(a):

> Czy to znaczy, że Michałków z Hanki już nie będzie?
> No to schudnę, niewątpliwie...

Hanka padła ZTCW dość dawno temu, Michałki zaś to ktoś inny chyba robi?

O, tu np. napisali, że zamknęli: http://ks.sejm.gov.pl:8009/kad4/042/40423060.htm
Może otworzą ponownie? Ja czekam i tęsknię...

Atunia

20. Data: 2006-02-14 14:39:47

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Atunia napisał(a):

> Hanka padła ZTCW dość dawno temu, Michałki zaś to ktoś inny chyba robi?

Michałki robią różne firmy, ale sądziłam, że tzw. "Michałki z Hanki"
produkuje Hanka... Chyba jeszcze są w sprzedaży, więc nie wiem co o tym
sądzić...

--
Ania

Głosowanie na blog roku 2005: http://tinyurl.com/8jrzv

[gdzie] Forma pojedyncza do lasagne we Wro?
szukam przepisu
chiński magiczny makaron
ciasto Netusi
Clare Ferguson ,Kuchnia XXI wieku ,tytuł oryginału: Food for cooks