UB. Pis przywraca urzad bezpieczeństwa

1. Data: 2017-05-27 05:44:25

Temat: UB. Pis przywraca urzad bezpieczeństwa
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Partia Kaczyńskiego rekonstruuje PRL z coraz większym zapałem

http://wyborcza.pl/1,75968,20028116,urzad-bezpieczen
stwa-pis-partia-kaczynskiego-rekonstruuje-prl.html

2. Data: 2017-05-27 05:45:16

Temat: Re: UB. Pis przywraca urzad bezpieczeństwa
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 05:44, Lord Gender pisze:
> Partia Kaczyńskiego rekonstruuje PRL z coraz większym zapałem
>

> http://wyborcza.pl/1,75968,20028116,urzad-bezpieczen
stwa-pis-partia-kaczynskiego-rekonstruuje-prl.html

Uwaga Guano

3. Data: 2017-05-27 05:52:03

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To sobie poszukaj innej, też o tym piszą ,Kaczyński przywraca urząd bezpieczeństwa. W
każdym szczególe jest przywracany ustrój komunistyczny przez bolszewików z Pis. Czy
choćby reforma sądownictwa, za komuny sądy podlegały partii. W demokracji są
niezawisłe mają przestrzegać prawa, czy włącz TVP Gierek odżył. Itd..

4. Data: 2017-05-27 09:54:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Uwaga Guano

Bądźmy bardziej bezpośredni - gówno w tym przypadku to i tak komplement
:-))

5. Data: 2017-05-27 09:58:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 09:54, Ikselka pisze:

> Bądźmy bardziej bezpośredni - gówno w tym przypadku to i tak komplement
> :-))

Gorszy sort Prawdziwa historia :https://www.youtube.com/watch?v=uM17TERrZ_E

A może przydało by się zrobić koszulki z napisem: "Jestem LEPSZEGO sortu" ?

6. Data: 2017-05-27 10:03:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Gorszy sort Prawdziwa historia :https://www.youtube.com/watch?v=uM17TERrZ_E
>
> A może przydało by się zrobić koszulki z napisem: "Jestem LEPSZEGO sortu" ?

Lepsze byłyby "Czytam Wyborczą". Sukces na ulicy GWarantowany .

7. Data: 2017-05-27 11:21:39

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

BURAKI BOLSZEWICKIE PIS PRZYWRACA UB to jest temat, a nie wasza sraczka kacapa do
gazet niepartyjnych.

8. Data: 2017-05-27 13:48:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> BURAKI BOLSZEWICKIE PIS PRZYWRACA UB to jest temat, a nie wasza sraczka
> kacapa do gazet niepartyjnych.

NO I DOBRZE NIECH PRZYWRACA TEGO CHCEMY TAKICH TRUTNI JAK TY PLUJACYCH NA
POLSKE I NA POLAKÓW ZAPAKUJEMY W PACZKI I WYŚLEMY ISLAMISTOM MA WYCHOWANIE

9. Data: 2017-05-27 15:01:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 13:48, Ikselka pisze:

> NO I DOBRZE NIECH PRZYWRACA TEGO CHCEMY TAKICH TRUTNI JAK TY PLUJACYCH NA
> POLSKE I NA POLAKÓW ZAPAKUJEMY W PACZKI I WYŚLEMY ISLAMISTOM MA WYCHOWANIE

Widzę, że już sobie zarezerwowałaś miejsce w paczce. Na samym dnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-05-27 15:06:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Widzę, że już sobie zarezerwowałaś miejsce w paczce. Na samym dnie.

Nie ty będziesz wysyłał, to spoko.

Tarot i wróżby nie mogą zadziałać, czyli czego wróżka Ci nie powie - braciasamcy.pl
Mój ulubiony okres życia w Polsce to...
Los figuranta.
Laleczka.
Biedronka spamerem