Mój ulubiony okres życia w Polsce to...

1. Data: 2017-05-26 23:44:58

Temat: Mój ulubiony okres życia w Polsce to...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Późne lata 80-te do wczesnych 90-tych. Bardzo się trudzę, żeby przekazać
młodzieży tę atmosferę umysłową, jaka panowała, gdy chodziłem do szkoły.
Młodzież tego nie rozumie, jaką w końcówce lat 80-tych było radochą, gdy można
było puścić kasetę z VHS zgraną z oryginału przywiezionego przez przemytnika
z Jugosławii, z dubbingiem Szołajskiego, Jasieńskiego czy później Beksińskiego.
Gdzie znajdował się film kung-fu o pijanym mistrzu, rambo osiem albo horror
gotycki. Albo tej atmosfery, kiedy szedłeś się badać do irydologa, "ciosy
karate ćwiczyłeś z bratem" czy ze stryjkiem w ogródku z książeczki podpisanej
"Ryszard Murat" czy też kupowałeś sobie klapki "akupresy" reklamowane w tygodniku
"Bez Pardonu". Oprócz tego "Alfy", "Relaksy", "Fakty i Fikcje", wczesna
"Fantastyka" oraz magazyn "Mój świat" (na który próżno poluję). Tego typu
kultura popularna jest dzisiaj nie dość, że trudna do zdobycia, to jeszcze
cenzurowana jako relikt epok minionych. No i oprócz tego wszystkie książki, które
marzyłem, żeby wtedy przeczytać - krajowe i zagraniczne, ale nie było ich
wydań/tłumaczeń.

Jak Chirek zwrócisz uwagę na lata 80-te ub. w. - to one są kluczem do wielu
moich obecnych przyzwyczajeń.

2. Data: 2017-05-27 01:36:16

Temat: Re: Mój ulubiony okres życia w Polsce to...
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:d30460e7-e683-42b9-ae93-2216c22b65ff@googlegrou
ps.com...
[...]

========

Pisałem Ci o tym. Skoordynowana akcja sbeków, polegająca na tworzeniu "nowej
duchowości". Czyli: jak masz wierzyć to ok, byle jak najdalej od tego
wstrętnego KRK. No i drukują to, co wielu ich TW czy wręcz etatowych
współpracowników (jak Leszek Szuman) pisze. Otóż w czasach największej
cenzury komunistycznej ukazują się odcinki kultowego "Życia po śmierci"
L.Szumana. Magazyn "Nieznany Świat" naszpikowany agenciakami jak wielkanocna
baba rodzynkami- ma się świetnie do dziś. Powstają (przypominam, to naprawdę
czasy bolszewickiego zamordyzmu!) i działają bez większych problemów-
głównie we Wrocławiu, który stał się centrum antyduchowości- różne, często
bardzo destrukcyjne sekty- prowadzone, jakże by inaczej- przez takich
sbeckich TW jak Matuszewski ze swoim Himavanti, różnego rodzaju sataniści,
Misja Czajtanii, etc. To ten Twój klimat- lat 80. Problem w tym, że jakoś
nie dajesz rady wyjść poza to. Wszystko sprowadzasz do intelektu. A w ten
sposób możesz wszystko udowodnić, lub wszystkiemu, co tylko chcesz-
zaprzeczyć. Nie czujesz, że coś po prostu jest złe.Nawet nie dociera do
Ciebie (raczej: nie chcesz tego do siebie dopuścić), że wszelcy znani mniej
lub bardziej- NewAge'owcy- czemuś źle kończyli. Nawet ci, co jeszcze żyją.
No chyba nie chcesz powiedzieć, że taki Matuszewski ma wszytko pod kopułą
poukładane? Ilu za swój taniec z diabłem płaci w różny sposób- złem, które
dotknęło jego najbliższych, czy też jego- przekształcając go np w pedofila?
Ty- wszystko sobie wytłumaczysz, usprawiedliwisz. Pokazać Ci kogoś takiego
jak Tekieli- to nie wiesz, czy to prawda. Owszem, moje "przygody" są tylko
ułamkiem tego, co przeżył on. I- być może- zaliczył "fazę" w drugą stronę.
Jednakże lepsze to, niż taki taniec z diabłem. A ja miałem okazję wysłuchać
już kilkunastu dość podobnych wyznań- ludzi, których uważam za wiarygodnych.
I jakoś dziwnie zgadza się to z tym, co ja przeżyłem.
A Ty- jaki masz problem? Jak płacisz? Popatrz na swoje życie- tylko nie
przez pryzmat intelektu. Owszem, korzyści z tego, co robisz- z pewnością też
masz. Jednak to tylko ułuda.
Jakubie- masz pretensje za modlitwę ograniczającą. No ale (hipotetycznie)-
gdybyś był po stronie Ducha Świętego- czy taka modlitwa mogłaby Cię jakoś
ograniczyć? Czy stało by Ci się coś złego? Nie widzisz, co sam na siebie
ściągasz?

--
Chiron

3. Data: 2017-05-27 01:46:48

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

[...]

================================
...i jeszcze coś. Ostatnio odwiedzili mnie starzy, dawno nie widziani
znajomi z rebirthingu.Kiedyś niektórym z nich zazdrościłem- jak oni
uporządkowali swoje życie. Dziś patrzę na ludzi, którzy kręcą się wokół, w
jednym miejscu- jak pies goniący swój ogon. Może to była wiadomość dla mnie:
też tak mogłem dziś się kręcić:-)

--
Chiron

4. Data: 2017-05-27 02:27:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 01:36:21 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> ograniczyć? Czy stało by Ci się coś złego? Nie widzisz, co sam na siebie

Czarna magia, satanizm, ezoteryka, klątwy - radiosamiec.pl
https://youtu.be/Q8YqF4WtRGQ

5. Data: 2017-05-27 03:28:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

========

> Czarna magia, satanizm, ezoteryka, klątwy - radiosamiec.pl
> https://youtu.be/Q8YqF4WtRGQ

Masz może na to namiary:
Sergej O. Prokofieff - Spotkanie ze złem i jego przezwyciężenie dzięki nauce duchowej
???

6. Data: 2017-05-27 05:24:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

========

> Masz może na to namiary:
> Sergej O. Prokofieff - Spotkanie ze złem i jego przezwyciężenie dzięki nauce
duchowej
> ???

PS. Jeśli odejdę od środowiska ezoteTryków, to raczej w tym kierunku, a nie
w Twoim

7. Data: 2017-05-27 05:32:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 23:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Późne lata 80-te do wczesnych 90-tych. Bardzo się trudzę, żeby przekazać
> młodzieży tę atmosferę umysłową, jaka panowała, gdy chodziłem do szkoły.

Skąd te wspominki? Po tych wspominkach jakie dajesz wydawało mi się że
musisz być dość wiekowy, jednak jak widziałem jesteś młodszy ode mnie.

8. Data: 2017-05-27 05:35:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 05:24, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. Jeśli odejdę od środowiska ezoteTryków, to raczej w tym kierunku, a nie
> w Twoim

Wolisz wszystko niż KRK?

9. Data: 2017-05-27 05:39:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 05:35:29 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Wolisz wszystko niż KRK?

No nie... wahabizmu też.

Nie znoszę zewnętrznej dyscypliny. Lubię styl "cygański".

10. Data: 2017-05-27 06:09:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 05:32:42 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Skąd te wspominki? Po tych wspominkach jakie dajesz wydawało mi się że
> musisz być dość wiekowy, jednak jak widziałem jesteś młodszy ode mnie.

Główkuj dalej, może coś wymyślisz.
Powiem tylko, że wrocławskie dzieciaki w tym czasie urodzone były wyjątkowo
dojrzałe.

Los figuranta.
Laleczka.
Biedronka spamerem