UB. Pis przywraca urzad bezpieczeństwa

21. Data: 2017-05-27 20:45:11

Temat: Re: UB. Pis przywraca urzad bezpieczeństwa
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> BURAKI BOLSZEWICKIE PIS PRZYWRACA UB to jest temat, a nie wasza sraczka
> kacapa do gazet niepartyjnych.

NO I DOBRZE NIECH PRZYWRACA TEGO CHCEMY TAKICH TRUTNI JAK TY PLUJACYCH NA
POLSKE I NA POLAKÓW ZAPAKUJEMY W PACZKI I WYŚLEMY ISLAMISTOM MA WYCHOWANIE

To dobrze że się wreszcie przyznałaś bo ja już kupiłem pięciokilowy młot i wybiłem
napis ...debolszewizacja... czekam tylko kiedy polacy ruszą przeciwko bolszewickim
zdrajcą ojczyzny, a ruszą i łby będą pękać.

22. Data: 2017-05-27 23:09:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

a.pl...

.pl...

> Przeciez to ty jestes antysemitka, i wielbicielka wszelakich prawicowych
> morderczych bestii, jak brejwik.

A to już nic nie poradzę na twoje odloty.

23. Data: 2017-05-27 23:22:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 18:40, Ikselka pisze:

> Nie jesteśmy islamistami, ćwoku.

To dlaczego plujesz na Polskę faszystko?

> A nawet więcej, dużo więcej.

Takie kółeczko wzajemnej adoracji to nie aż tak dużo. Nawet do części
wyborców pislamskich zaczęło docierać w co się wpakowali i widzą, że
takie flirty z faszystami na zdrowie im nie wychodzą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2017-05-27 23:31:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> wyborców pislamskich zaczęło docierać w co się wpakowali i widzą, że
> takie flirty z faszystami na zdrowie im nie wychodzą.

Twoje sondaże mnie nie interesują.

Tarot i wróżby nie mogą zadziałać, czyli czego wróżka Ci nie powie - braciasamcy.pl
Mój ulubiony okres życia w Polsce to...
Los figuranta.
Laleczka.
Biedronka spamerem