UPOR

11. Data: 2010-10-05 14:59:42

Temat: Re: UPOR
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Oct 2010 14:12:44 +0000 (UTC), Pan Waldek napisał(a):

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> kup?

Nie sądź według siebie. Koprofagia nie dominuje w świecie innych.

12. Data: 2010-10-06 09:00:17

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Trochę podobne do rydza, tylko pod spodem mają takie wypustki jak kolce,
> zamiast blaszek.

Aha. Na Kaszubach raczej nie spotykany. Tu się spotyka "krowie ozory",
ale są pod ochroną, poza tym smakują tak sobie, ale też mają od spodu
takie kolce.

E.

13. Data: 2010-10-06 09:46:01

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> [...]
> są pod ochroną, poza tym smakują tak sobie, ale też mają od spodu takie

Szare? To sarniaki, faktycznie pod ochroną, ale na pastwisku, łące, czy polu
uprawnym moźna zbierać.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sarniak_(grzyb)

A tu kolczak: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kolczak_(grzyb)

rośnie w czarcich kręgach.

14. Data: 2010-10-06 12:02:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 Oct 2010 11:00:17 +0200, E. napisał(a):

> Aha. Na Kaszubach raczej nie spotykany. Tu się spotyka "krowie ozory",
> ale są pod ochroną, poza tym smakują tak sobie, ale też mają od spodu
> takie kolce.
>
> E.

U nas to są po prsotu krówki. Mają takie mleczko. Ale to sa inne grzyby,
niż kolczaki.

SLOVAKIA I MAKLOWICZ
Śliwki już...
MI PRIMERA, EN LA VIDA, PAELLA !!!
grill wędzarnia
ekspres cisnieniowy zelmera - czy ktos ostatnio kupil