UWAGI

1. Data: 2006-07-21 18:23:59

Temat: UWAGI
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem w Galerii, w Księdze Gości - policzyła moją obecność, ale wpisu nie
przyjęła (bez wulgaryzmów - które owszem używam, ale tylko dla zwiększenia
ekspresji w moich impresjach.
Chceta mojego konterfekta?

2. Data: 2006-07-21 19:26:44

Temat: Re: UWAGI
Od: "aga-chello" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> przyjęła (bez wulgaryzmów - które owszem używam, ale tylko dla zwiększenia

Chceta, pod warunkiem, ze dawali tam jedzonko.

3. Data: 2006-07-21 19:37:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga-chello" <j...@c...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]
> ekspresji w moich impresjach.
> Chceta mojego konterfekta?

Chceta, pod warunkiem, ze dawali tam jedzonko.

Gdzie?

4. Data: 2006-07-21 19:41:37

Od: "aga-chello" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "aga-chello" <j...@c...pl> wrote in message
ps.com...

> Chceta, pod warunkiem, ze dawali tam jedzonko.
>
> Gdzie?
Toc grupa kuchenna, wiec moze jakis przepisik, skoro nie dali jesc.
Podparty konterfektem, czy czyms podobnym.

5. Data: 2006-07-21 19:57:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga-chello" <j...@c...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]
Toc grupa kuchenna, wiec moze jakis przepisik, skoro nie dali jesc.
Podparty konterfektem, czy czyms podobnym.

Nie wiem, kto jest tutaj WEBMasterem. A sam nie będę się wpychał na WWW.
To nie magiel jak ta grupa dyskusyjna.

Królik
Burger King
Pavlova jeszcze raz